MrLee Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 det viser jo bare den lille vippinga som var i norske kino versjonen...? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ja .. er rart .. noen mener den fader ut på sluten og at han ikke vipper på den .. men andsre har sett det der! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 mer !Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ikke bare det .. men er vist en forskjeld på amerikanske og europesike kino utgaven av X-men3 .. magneto klarer nemlig å nesten tippe over den ene sjakkbrikka.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette maktet han nå nesten i den som jeg så på kinoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ja .. er rart .. noen mener den fader ut på sluten og at han ikke vipper på den .. men andsre har sett det der! 6294831[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Husk nå at de ikke mister sine evner for alltid. Det var kun for en tidsperiode.Selv Raven og Marie får de tilbake hvis en firer blir lagd Men en god oppfølger tror jeg dessverre det ikke blir noe av Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 tja det sa de før 2eren kom, og før 3eren kom, men filmene har bare blitt bedre og bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 tja det sa de før 2eren kom, og før 3eren kom, men filmene har bare blitt bedre og bedre 6295157[/snapback] Blir annerledes med evt. en firer. Grunnlaget er ikke bra nok mens to og tre hadde et utrolig bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 de har jo ikke engang rørt Apocalypse historien... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 eneste utgangs punktet 3eren hadde fra 2eren var Phoenix, resten ble lagd, samme ville jo gjelde en 4er, alt som er fra 3eren er the "cure" resten er helt opp til hvor gode manusforfatere de har. så bruker de dem samme fra nr. 3 kan den bli minst like bra Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 kill bill fortjener å bli en triologi. ellers håper jeg inderlig at de fortsetter med batman filmer nå som de endelig er inne på et bra spor. og jeg håper også at de fortsetter på hithickers guid serien. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 kill bill fortjener å bli en triologi. 6304091[/snapback] Endelig er den her. Kill Bill 3. En film med masse action og spenning i en normal hverdag. Se Beatrix Kiddo passe på barnet sitt. Yee! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 man fikk strengt tatt ikke sett så veldig mye til bill i kill-bill vol.1 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Men han var levende. Kunne jo laget en prequel. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang? 6304238[/snapback] Vel, Tarantino ville jo lage en til da, men Thurman ville ikke.... Har jeg hørt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang? 6304238[/snapback] Vel, Tarantino ville jo lage en til da, men Thurman ville ikke.... Har jeg hørt... 6304341[/snapback] Såvidt jeg fikk med meg snakket Tarantino om en 3. episode om 20 år, hvor Vernita Greens datter oppsøker hevnen nevnt her: It was not my intention to do this in front of you. For that I'm sorry. But you can take my word for it, your mother had it comin'. When you grow up, if you still feel raw about it, I'll be waiting. Jeg var sikker på at det var en spøk, har du hørt annet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 man fikk strengt tatt ikke sett så veldig mye til bill i kill-bill vol.1 6304295[/snapback] Vi får sett masse 'kill'. Og alle de 'kill'ene er jo der for å få Bill. Uansett. Bill er død, så at filmen vil hete Kill Bill vol. 3 skjer nok ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvorfor betegner folk Kill Bill Vol. 2 som en oppfølger? Kill Bill er en miniserie med 2 episoder. Hadde Kill Bill Vol. 3 kommet, hadde det fortsatt ikke blitt en trilogi. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang? 6304238[/snapback] Vel, Tarantino ville jo lage en til da, men Thurman ville ikke.... Har jeg hørt... 6304341[/snapback] Såvidt jeg fikk med meg snakket Tarantino om en 3. episode om 20 år, hvor Vernita Greens datter oppsøker hevnen nevnt her: It was not my intention to do this in front of you. For that I'm sorry. But you can take my word for it, your mother had it comin'. When you grow up, if you still feel raw about it, I'll be waiting. Jeg var sikker på at det var en spøk, har du hørt annet? 6304402[/snapback] Det er det jeg også har hørt, men om det er seriøst er noe annet. Hadde dog vært utrolig kult Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er det jeg også har hørt, men om det er seriøst er noe annet. Hadde dog vært utrolig kult 6305073[/snapback] Kill Bill er en av mine favoritter, men jeg håper egentlig ikke på en oppfølger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 og jeg håper også at de fortsetter på hithickers guid serien. 6304091[/snapback] Vi trenger ingen flere elendige framstillinger av en genial historie, ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå