Gå til innhold

Filmer som fortjener oppfølgere

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mer !

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ikke bare det .. men er vist en forskjeld på amerikanske og europesike kino utgaven av X-men3 ..

magneto klarer nemlig å nesten tippe over den ene sjakkbrikka..

:dontgetit: Dette maktet han nå nesten i den som jeg så på kinoen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

ja .. er rart .. noen mener den fader ut på sluten og at han ikke vipper på den .. men andsre har sett det der!

6294831[/snapback]

Husk nå at de ikke mister sine evner for alltid. Det var kun for en tidsperiode.

Selv Raven og Marie får de tilbake hvis en firer blir lagd

Men en god oppfølger tror jeg dessverre det ikke blir noe av :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
tja det sa de før 2eren kom, og før 3eren kom, men filmene har bare blitt bedre og bedre

6295157[/snapback]

Blir annerledes med evt. en firer. Grunnlaget er ikke bra nok mens to og tre hadde et utrolig bra utgangspunkt.

Lenke til kommentar

eneste utgangs punktet 3eren hadde fra 2eren var Phoenix,

resten ble lagd, samme ville jo gjelde en 4er, alt som er fra 3eren er the "cure" resten er helt opp til hvor gode manusforfatere de har.

så bruker de dem samme fra nr. 3 kan den bli minst like bra

Lenke til kommentar
Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang?

6304238[/snapback]

Vel, Tarantino ville jo lage en til da, men Thurman ville ikke.... Har jeg hørt...

6304341[/snapback]

Såvidt jeg fikk med meg snakket Tarantino om en 3. episode om 20 år, hvor Vernita Greens datter oppsøker hevnen nevnt her:

It was not my intention to do this in front of you. For that I'm sorry. But you can take my word for it, your mother had it comin'. When you grow up, if you still feel raw about it, I'll be waiting.

Jeg var sikker på at det var en spøk, har du hørt annet?

Lenke til kommentar
man fikk strengt tatt ikke sett så veldig mye til bill i kill-bill vol.1

6304295[/snapback]

Vi får sett masse 'kill'. Og alle de 'kill'ene er jo der for å få Bill.

Uansett. Bill er død, så at filmen vil hete Kill Bill vol. 3 skjer nok ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor betegner folk Kill Bill Vol. 2 som en oppfølger? Kill Bill er en miniserie med 2 episoder. Hadde Kill Bill Vol. 3 kommet, hadde det fortsatt ikke blitt en trilogi.

Lenke til kommentar
Herlig. En Kill Bill-film uten Bill. Hvorfor ikke bare lage en Titanic-oppfølger mens vi først er i gang?

6304238[/snapback]

Vel, Tarantino ville jo lage en til da, men Thurman ville ikke.... Har jeg hørt...

6304341[/snapback]

Såvidt jeg fikk med meg snakket Tarantino om en 3. episode om 20 år, hvor Vernita Greens datter oppsøker hevnen nevnt her:

It was not my intention to do this in front of you. For that I'm sorry. But you can take my word for it, your mother had it comin'. When you grow up, if you still feel raw about it, I'll be waiting.

Jeg var sikker på at det var en spøk, har du hørt annet?

6304402[/snapback]

Det er det jeg også har hørt, men om det er seriøst er noe annet. Hadde dog vært utrolig kult :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...