Gå til innhold

Filmer som fortjener oppfølgere

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Serenity må det komme mer av...

6271497[/snapback]

Vel, så vidt jeg vet, så skulle Serenity mer eller mindre fungere som en avslutning på Firefly (folka i Fox er ikke helt gode, tenk å ta av en så god serie...), så jeg tror nok du skal se langt etter en oppfølger til Serenity.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Léon 2 uten Léon? Måtte i så fall ha benyttet seg av retrospektiv teknikk eller lagt handlingen til fortiden, altså hadde filmen blitt en prequel på en måte.

6272350[/snapback]

Tja, Tittelen på filmer er jo "The professional" i USA bl.a., så det hadde vel fungert...

Forøvrig tror jeg det kunne blitt en utmerket film om de hadde gjort det rett. Trenger jo ikke akkurat bli en hevn-film, m.t.p. at alle som gjorde noe ble drept i første filmen. Natalie Portman trenger en skikkelig action film for å vise at hun kan (forhåpentligvis) spille "badgirl" :love:

Lenke til kommentar

Gode oppfølgere:

The Godfather Part 2

Star Wars Part V: The Empire Strikes Back

Indiana jones & The temple of Doom

Taxi 2 var god nok.

Resident evil apocalypse var god, i forhold til nr 1 iallefall :=)

Terminator 2

++

(jeg vil ikke akkurat sette IM2 på listen over gode oppfølgere...men det er bare meg..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Riddick, Leon, fler X-Men(selvom det ikke skjer), Returner, Ninja Scroll og evt. få til en "smoothere" overgang fra Star Wars 3 til 4 enn det glippet på 20+ år.

Lenke til kommentar
Riddick, Leon, fler X-Men(selvom det ikke skjer), Returner, Ninja Scroll og evt. få til en "smoothere" overgang fra Star Wars 3 til 4 enn det glippet på 20+ år.

6294142[/snapback]

kommer jo hvertfall 2 X-men filmer til (Magneto og wolverine) og folk hos FOX har sagt at det kommer X-men4 (Marvel sier noe annet)

og den glippen på 20 år skal de fylle igjen med en TVserie .. som enda ikke er 100% enda

http://www.imdb.com/title/tt0458291/

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

*pirkemodus* Nå er ikke Wolverine eller Magneto en X-men film, det blir som å kalle Superman eller Captain America film for Justice League eller Avengers film /pirkemodus.

Men jeg tror det kommer ny X-men film. Men det vil ta noen år, da Mckellan og Jackman er bundet opp til andre filmer, i tillegg til Magneto og Wolverine filmene. Og Marvel har så mange baller i luften nå at X-Men film nok ikke er øverst på listen.

Men det faktum at X-Men III passerte $200 millioner og er den filmen som har tjent mest så langt i år (både mer enn Istid 2 og Da Vinci koden), får nok endel ideer til å ta fatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

6294142[/snapback]

kommer jo hvertfall 2 X-men filmer til (Magneto og wolverine) og folk hos FOX har sagt at det kommer X-men4 (Marvel sier noe annet)

og den glippen på 20 år skal de fylle igjen med en TVserie .. som enda ikke er 100% enda

http://www.imdb.com/title/tt0458291/

6294163[/snapback]

"Sjekket" ut tv serien som kanskje kommer til Star Wars men mener en film som skal fylle hullet. Altså ikke en tv serie som følger Dynastiet eller Dallas.

Etter X-Men 3 tror jeg ikke på en firer. Var hendelser i filmen som sørger for at det ikke skjer(mener nå jeg) og offspinn fra X-Men er IKKE X-Men filmer :p

Edit: Serenity var en bra film som fiksa hullet i Firefly serien så det er mulig for Star Wars også men frister meg ikke å se en epsiode hver 14. dag eller noe i 5 år for å bli tilfredstilt ;)

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

Etter X-Men 3 tror jeg ikke på en firer. Var hendelser i filmen som sørger for at det ikke skjer(mener nå jeg) og offspinn fra X-Men er IKKE X-Men filmer  :p

ehhh .. slutten av X-men3 la jo direkte opp til en ny film da :p

6294545[/snapback]

Jepp, spesielt om man fikk med seg det etter rulleteksten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Etter X-Men 3 tror jeg ikke på en firer. Var hendelser i filmen som sørger for at det ikke skjer(mener nå jeg) og offspinn fra X-Men er IKKE X-Men filmer  :p

ehhh .. slutten av X-men3 la jo direkte opp til en ny film da :p

6294545[/snapback]

Stor spoiler fra filmen, ikke se om man ikke har sett filmen!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Men når hovedrollene dør og særlig når det er snakk om så store roller i filmen så kan jeg ikke se for meg en film uten de i en oppfølger.

Nå er det sagt at en oppfølger som baserer seg på en tegneserie så burde de holde seg litt til "storyen" og ikke lage noe oppspinn vada jalla. Derfor mener jeg fortsatt at ikke en oppfølger kan lages. Min mening

edit: warning

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar

de dreper jo xmen rett som det er i bladene også da, noen ganger dukker de opp, andre gange ikke,

det er vel også 3 forkjellige x-men blader som lages samtidig, alle med forkjellige karakter som lever og er døde

Lenke til kommentar

Men når hovedrollene dør og særlig når det er snakk om så store roller i filmen så kan jeg ikke se for meg en film uten de i en oppfølger.

6294613[/snapback]

Stor spoiler fra filmen, ikke se om man ikke har sett filmen!

Var bare Jean Grey og Cyclops som døde. Xavier overlevde, for de som fikk med seg det etter rulleteksten. Tror nok fint X-Men klarer seg uten Jean og Cyclops.
Lenke til kommentar

mer !

ikke bare det .. men er vist en forskjeld på amerikanske og europesike kino utgaven av X-men3 ..

magneto klarer nemlig å nesten tippe over den ene sjakkbrikka..

EDIT: og her er beviset!

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...