Kebab GUD Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Léon 2 uten Léon? Måtte i så fall ha benyttet seg av retrospektiv teknikk eller lagt handlingen til fortiden, altså hadde filmen blitt en prequel på en måte. 6272350[/snapback] hvorfor må en oppfølger hete det samme ? hvorfor ikke lage en oppfølger som bare heter .. Mathilda men ID4-2 hadde vert morsomt.. hadde det ikke vert for at hele sivilisasjonen til romsvina var ombord det moderskipet som ble sprengt (etter hvordan jeg forsto det ) den Batman filmserien var aldri ment for å være bare 1 film nei .. kommer fler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ID4 2 kunne jo handle om at norge blir en super makt, da romsvina sikkert ikke har giddet å nuke norge. og vi er da det enste landed med infrastruktur osv intakt. norge bruker 100000000000000000000000000kr på å lage et super hangarskip med plass til 4.5 milioner mennsker og 100 000 fly. så reiser vi rundt som en enrom viking nasjon og tar over verden Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ...med bondevik i hovedrollen. En oppfølger til Léon ville jeg virkelig likt. Også en til Serenity... eller at Firefly ble startet opp igjen. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er oppfølgeren til Boondock Saints lagt på is? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er oppfølgeren til Boondock Saints lagt på is? 6277380[/snapback] Så vidt jeg vet, forsvant fra IMDB for en liten stund siden, desverre men sant. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg syns Godzilla burde hatt en oppfølger... Lenke til kommentar
xHT Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Crossroads må få en oppfølger \o/ Og så kan de lage film av The Sims, da snakker vi oppfølgerpotensiale. Men over til det seriøse; Flåklypa burde få en oppfølger! Og Uno Da snakker vi Uno 2(is) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Alien kunne trengt en oppfølger. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Crossroads må få en oppfølger \o/Og så kan de lage film av The Sims, da snakker vi oppfølgerpotensiale. Men over til det seriøse; Flåklypa burde få en oppfølger! Og Uno Da snakker vi Uno 2(is) 6277558[/snapback] skulle det ikke komme en oppfølger til flåklypa i år eller nesteår da? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Alien kunne trengt en oppfølger. 6277588[/snapback] Evt lage en ny nr 3 og fjerne alien3 og 4 for alti:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Alien kunne trengt en oppfølger. 6277588[/snapback] Evt lage en ny nr 3 og fjerne alien3 og 4 for alti:) 6279250[/snapback] For min del kunne de fjernet nummer 2 og laget noe annet enn en tåpelig actionfilm. Cameron kan skrive action (T/T2 og True Lies), men hvorfor lage en pang-pang-eksplosjoner-og-teit-dialog-film som en oppfølger til en sci-fi/thriller/skrekkfilm? Endret 10. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 For å sende det hele i en ny retning, noe som funket utmerket. Lenke til kommentar
xHT Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 skulle det ikke komme en oppfølger til flåklypa i år eller nesteår da? 6278808[/snapback] Skal det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 For å sende det hele i en ny retning, noe som funket utmerket. 6279266[/snapback] Spørsmålet mitt var "hvorfor sende det i en ny retning?", da jeg synes ikke det fungerte utmerket i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Så har vi dette med smak og behag igjen, da (Ja, man kan gjemme seg bak det konseptet stort sett hele tida). Syns Aliens faktisk er bedre enn Alien, en av de sterkeste oppfølgerne noensinne. Å ta inn nye elementer til dramaturgien og sjanger gjorde det hele friskt og spennende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Alien er en god del bedre en aliens i min bok. MEN jeg tror at en alien 2 som ville følge samme linje som alien ville bli veldig likt og kjedlig. aliens er så bra en oppfølger man kan få ut av konseptet, aliens har også gitt spinn offs som alien vs predator bladene og spillene. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Star Wars filmene kunne trengt et supplemang i form av Episode 7,8 og 9. Det som hadde vaert interessant da hadde vaert og sett hvordan den nye Jedi ordenen med nye laerlinger ble bygd opp og hvordan de opprettholdt fred og orden i den nye galaksen. Samt oppbyggingen av The New Republic. Hadde kanskje veart vanskelig og faatt Mark Hamill, Harrison Ford og Carrie Fisher til og sett nesten like unge ut ... Men George Lucas har jo sagt at dette aldri vil skje Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Takk og lov. La tegneseriene og romanene ta seg av dette. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg tror alle de nytenkende historiene som har funnet sted etter Episode IV kunne vaert et godt medium, med mye potensiale, til aa bli filmatisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå