Kebab GUD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 noenganger lager de oppfølgere av filmen som på død og liv ikke trenger det .. eks "Fast and noe annet" "XXX" og slikt møkk men noenganger så finnes det filmen som bare må ha oppfølger men aldri får det .. og mitt forslag til en slik film har gjort flere sint på meg .. Leon.. jeg vill bare vite hva som skjer etter at lille matilda har vokst opp.. får den oppfølger? .. aldri.. og jeg skjønner godt hvorfor.. andre eksempler? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det har vært snakk om en oppfølger til "Leon", med Mathilda som leiemorder, men den er aldri blitt noe av, av grunner jeg ikke husker. Har lyst å se flere filmer av bøkene til Patrick O'Brian, "Master and Commander: Far side of the world" var bare basert på en liten del av hans verker om Lucky Jack. Syns det lages for få filmer fra denne epoken, og overnevnte syns jeg var en svært underholdene film. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Leon ja. X-men trenger minst 3 oppfølgere til jeg hadde likt å se en type oppfølger til Heat, sikkert vansklig å finne en brukanes historie som ikke ødlegger en av de beste filmene fra 90-tallet kanskje følge Vincent Hana(sp) videre Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 GOAL!..den må ha en oppfølger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det har vært snakk om en oppfølger til "Leon", med Mathilda som leiemorder, men den er aldri blitt noe av, av grunner jeg ikke husker. Har lyst å se flere filmer av bøkene til Patrick O'Brian, "Master and Commander: Far side of the world" var bare basert på en liten del av hans verker om Lucky Jack. Syns det lages for få filmer fra denne epoken, og overnevnte syns jeg var en svært underholdene film. 6269582[/snapback] har dy sett Hornblower serein, kanskje litt billigere en blockbuster filmer som MaC men høyst severig, skal også en en serie som heter Sharpe med sean been som tar for seg napoleons krigen fra en engelsk soldats pov Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har ikke sett "Sharpe", "Hornblower" så jeg kanskje 15 minutter av, og skiftet kanal da det så forferdelig kunstig og teatralsk ut. Mulig jeg tok feil og bør gi serien en sjangse til. Det jeg likte best med "MaC" var humoren som så mange filmer fra den epoken mangler. Russell Crowe er ekspert på å få fram det lille glimtet i øyet og den varmen en historie trenger for å bli menneskelig, i stedenfor et dukketeater med virkelige mennesker. Ikke skyt meg, men en annen film med mye den samme type humor, var "Van Helsing". Denne kunne heller fått en oppfølger istedenfor "Underworld". Samme heite dama, mye bedre plot (IMO) og han artige lille munken på nye eventyr mot andre av litteraturens værstinger er absolutt på sin plass. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har ikke sett "Sharpe", "Hornblower" så jeg kanskje 15 minutter av, og skiftet kanal da det så forferdelig kunstig og teatralsk ut. Mulig jeg tok feil og bør gi serien en sjangse til. Det jeg likte best med "MaC" var humoren som så mange filmer fra den epoken mangler. Russell Crowe er ekspert på å få fram det lille glimtet i øyet og den varmen en historie trenger for å bli menneskelig, i stedenfor et dukketeater med virkelige mennesker. Ikke skyt meg, men en annen film med mye den samme type humor, var "Van Helsing". Denne kunne heller fått en oppfølger istedenfor "Underworld". Samme heite dama, mye bedre plot (IMO) og han artige lille munken på nye eventyr mot andre av litteraturens værstinger er absolutt på sin plass. 6269698[/snapback] vel hornblower er ganske realistisk, og utrolig fin serie, en av seriene jeg er veldig glad jeg har. sharpe har jeg ikke sett enda, men den er på vei fra play Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet ikke helt om jeg ville likt en oppfølger til Leon, i så fall må Uma Thurman spille Mathilda, eller når jeg tenker meg om er jo Natalie Portman 28 år nå, men synest ikke hun passer som Mathilda som gammel egentlig. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet ikke helt om jeg ville likt en oppfølger til Leon, i så fall må Uma Thurman spille Mathilda, eller når jeg tenker meg om er jo Natalie Portman 28 år nå, men synest ikke hun passer som Mathilda som gammel egentlig. 6270086[/snapback] hele poenget med en oppfølger der ville jo vert at portman skulle ha spilt mathilda slutt å se kill bill du Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kanskje en oppfølger til Independence Day. Den ville uansett blitt skikkelig dårlig, men ville vært morsomt å se det nye hvite hus bli sprengt i filler igjen rett etter det er ferdig bygget. Og så selvfølgelig Serenity Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg vil ha en oppfølger av Shawshank. Det hadde vært litt godt å se hva de gjorde i Mexico (Utales: Mehhikå). Endret 8. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 GOAL!..den må ha en oppfølger 6269600[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): GOAL har oppfølger så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 GOAL!..den må ha en oppfølger 6269600[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): GOAL har oppfølger så vidt jeg vet. 6271426[/snapback] Stemmer det. De holder vel på å lage den, eller er ferdig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den kommer vel nå hvert øyeblikk? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Serenity må det komme mer av... EDIT: glemte den nye batmanserien...men den er det vel ganske sikkert at det kommer ihvertfall en til av, fortsatt med Nolan bak rattet får vi håpe. Endret 8. juni 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kanskje en oppfølger til Independence Day. Den ville uansett blitt skikkelig dårlig, men ville vært morsomt å se det nye hvite hus bli sprengt i filler igjen rett etter det er ferdig bygget. 6270984[/snapback] Independence Day 2 ville handlet om vaskekjerringer og den helvetes jobben det er å rydde opp etter at den intergalaktiske romfesten (de invaderende, telepatiske slimvesnene) greide å snuble innom Jorda. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Independence Day 2 kunne vi godt få se. Handlingen kunne funnet sted i fremtiden, hvor vi har blitt teknologiske nok til å dra på jakt etter romsvina og sparke ræva deres tilbake til kvelden før tidenes morgen... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Leon 2 kunne blitt en artig oppfølger, men hadde vel ikke blitt noe mer enn en action-film med ei dame som ønsker hevn. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Léon 2 uten Léon? Måtte i så fall ha benyttet seg av retrospektiv teknikk eller lagt handlingen til fortiden, altså hadde filmen blitt en prequel på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Pulp Fiction 2 - The Vega Brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå