Gå til innhold

Filmer som fortjener oppfølgere

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

noenganger lager de oppfølgere av filmen som på død og liv ikke trenger det ..

eks "Fast and noe annet" "XXX" og slikt møkk

men noenganger så finnes det filmen som bare må ha oppfølger men aldri får det ..

og mitt forslag til en slik film har gjort flere sint på meg ..

Leon..

jeg vill bare vite hva som skjer etter at lille matilda har vokst opp..

får den oppfølger? .. aldri.. og jeg skjønner godt hvorfor..

andre eksempler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært snakk om en oppfølger til "Leon", med Mathilda som leiemorder, men den er aldri blitt noe av, av grunner jeg ikke husker.

Har lyst å se flere filmer av bøkene til Patrick O'Brian, "Master and Commander: Far side of the world" var bare basert på en liten del av hans verker om Lucky Jack. Syns det lages for få filmer fra denne epoken, og overnevnte syns jeg var en svært underholdene film.

Lenke til kommentar
Det har vært snakk om en oppfølger til "Leon", med Mathilda som leiemorder, men den er aldri blitt noe av, av grunner jeg ikke husker.

Har lyst å se flere filmer av bøkene til Patrick O'Brian, "Master and Commander: Far side of the world" var bare basert på en liten del av hans verker om Lucky Jack. Syns det lages for få filmer fra denne epoken, og overnevnte syns jeg var en svært underholdene film.

6269582[/snapback]

har dy sett Hornblower serein, kanskje litt billigere en blockbuster filmer som MaC

men høyst severig, skal også en en serie som heter Sharpe med sean been som tar for seg napoleons krigen fra en engelsk soldats pov

Lenke til kommentar

Har ikke sett "Sharpe", "Hornblower" så jeg kanskje 15 minutter av, og skiftet kanal da det så forferdelig kunstig og teatralsk ut. Mulig jeg tok feil og bør gi serien en sjangse til. Det jeg likte best med "MaC" var humoren som så mange filmer fra den epoken mangler. Russell Crowe er ekspert på å få fram det lille glimtet i øyet og den varmen en historie trenger for å bli menneskelig, i stedenfor et dukketeater med virkelige mennesker.

Ikke skyt meg, men en annen film med mye den samme type humor, var "Van Helsing". Denne kunne heller fått en oppfølger istedenfor "Underworld". Samme heite dama, mye bedre plot (IMO) og han artige lille munken på nye eventyr mot andre av litteraturens værstinger er absolutt på sin plass.

Lenke til kommentar
Har ikke sett "Sharpe", "Hornblower" så jeg kanskje 15 minutter av, og skiftet kanal da det så forferdelig kunstig og teatralsk ut. Mulig jeg tok feil og bør gi serien en sjangse til. Det jeg likte best med "MaC" var humoren som så mange filmer fra den epoken mangler. Russell Crowe er ekspert på å få fram det lille glimtet i øyet og den varmen en historie trenger for å bli menneskelig, i stedenfor et dukketeater med virkelige mennesker.

Ikke skyt meg, men en annen film med mye den samme type humor, var "Van Helsing". Denne kunne heller fått en oppfølger istedenfor "Underworld". Samme heite dama, mye bedre plot (IMO) og han artige lille munken på nye eventyr mot andre av litteraturens værstinger er absolutt på sin plass.

6269698[/snapback]

vel hornblower er ganske realistisk, og utrolig fin serie, en av seriene jeg er veldig glad jeg har.

sharpe har jeg ikke sett enda, men den er på vei fra play

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt om jeg ville likt en oppfølger til Leon, i så fall må Uma Thurman spille Mathilda, eller når jeg tenker meg om er jo Natalie Portman 28 år nå, men synest ikke hun passer som Mathilda som gammel egentlig.  :p

6270086[/snapback]

hele poenget med en oppfølger der ville jo vert at portman skulle ha spilt mathilda

slutt å se kill bill du

Lenke til kommentar
GOAL!..den må ha en oppfølger  :D

6269600[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

GOAL har oppfølger så vidt jeg vet.

6271426[/snapback]

Stemmer det. De holder vel på å lage den, eller er ferdig.

Lenke til kommentar
Kanskje en oppfølger til Independence Day. Den ville uansett blitt skikkelig dårlig, men ville vært morsomt å se det nye hvite hus bli sprengt i filler igjen rett etter det er ferdig bygget.

6270984[/snapback]

Independence Day 2 ville handlet om vaskekjerringer og den helvetes jobben det er å rydde opp etter at den intergalaktiske romfesten (de invaderende, telepatiske slimvesnene) greide å snuble innom Jorda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...