Almadora Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 TouchPaden min trykker på alt av seg selv! Det er mega irriterende. Men når jeg skrur ned følsomheten på TouchPaden blir det vanskeligere å bruke touchpad til å flytte musa. Hva kan jeg gjøre for at jeg kan slå av trykkeevnen på TouchPad mens jeg flytter musa? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skru berøringssensitiviteten ned. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Men da kan jeg ikke begege musa! Hvordan kan jeg gjøre at den ikke klikker? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Bildet burde være selvforklarende. PS: Hvordan lager jeg thumbs? Endret 8. juni 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 JEg har ikke noen av de alternativene der på pcen min Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Prøv å finne noen litt nyere drivere. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Mener du ny PC? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Bildet burde være selvforklarende. PS: Hvordan lager jeg thumbs? 6270082[/snapback] Kan du sende bildet, og ikke linke til det? Får ikke sett det. BTW, vet noen hva som gjør at jeg ikke kan se bildet? Det står kun "user posted image" EDIT: fant linken i posten når jeg trykket "svar" Men jeg vil forsatt vite hvordan jeg kan se bildene uten å måtte "gå inn i" posten. Endret 12. juni 2006 av tissedam Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg fjernet det ja, skal vi se om jeg kan legge det opp igjen da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har heller ikke den funskjonen i kontrollpanel -> mus. Tror jeg trenger en driver. Jeg har en Toshiba P100-113, BTW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå