AndersT2 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har oppgradert til ADSL 2+, og måtte bytte router. Jeg fikk med en lapp som skulle limes på så jeg slipper å betale porto. Men denne har jeg greid å rote bort. Hva sier NGT hvis jeg ikke sender den tilbake. Det har allerede godt 2 måneder (litt lat ) Lenke til kommentar
mar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har oppgradert til ADSL 2+, og måtte bytte router. Jeg fikk med en lapp som skulle limes på så jeg slipper å betale porto. Men denne har jeg greid å rote bort. Hva sier NGT hvis jeg ikke sender den tilbake. Det har allerede godt 2 måneder (litt lat ) 6269292[/snapback] Da får du en regning på 1000 kroner Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har oppgradert til ADSL 2+, og måtte bytte router. Jeg fikk med en lapp som skulle limes på så jeg slipper å betale porto. Men denne har jeg greid å rote bort. Hva sier NGT hvis jeg ikke sender den tilbake. Det har allerede godt 2 måneder (litt lat ) 6269292[/snapback] Da får du en påminnelse om å sende tilbake ruteren, det kan godt ta litt tid men den pleier å komme Lar du være, risikerer du å måtte punge ut. Kanskje like greit å ta kontakt med NGT og be dem sende deg ny pakkelapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå