Gå til innhold

Spill anbefaling ? Stategi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har aldrig blitt overastet av ai'n i rome selv på det vankligste, selv med RTR(som forbedrer Ai'n ganske mye) man vet altid hva ai'n skal gjøre så det blir velidg kjedelig,

 

2nd manassas blir jeg overasket rett som det er, plutselig dukker det opp en hel divison på flanken, slagene er morsome selv når man taper.

Lenke til kommentar

Jeg synes Manassas-spillet er ganske bra jeg, hvertfall av det jeg har fått intrykk av fra demoen. Smart AI som vet å trekke seg tilbake når det går hardt for seg. De stiller seg ikke opp som skytedukker og gjør sitt for å komme overaksende på deg. Grafikken er kanskje ikke noe å rope hurra for, men den utfører jobben sin og fungerer som den skal. Grafikken gjør slagmarken voersiktlig og spillet elttkjørt. Hvilket ebtyr at man kan ha mange tusen enheter på skjermen samtidig uten at det alltid må hakke.

Lenke til kommentar

ja, man merker jo at spillet er laget 2 karer + noen til for hjelp.

 

de gjør dette på fritiden osv og ikke som jobb så det kommer ikke opp mot rome alle age of empire i fin puss osv.

spill serien kommer bare til å bli bedre og bedre jo flere spill de lager.

Shiloh(som kommer til å ha kampanie) er det neste slaget, så kommer de til å jobbe seg gjennom de fleste store slagene i ACW, og det ender vel opp med Getttysburg, når de har perfeksonert kampanien og multiplayer. etter det blir det sikkert napoleons krigen

Lenke til kommentar

red alert 1 og 2

starcraft

empire earth 1 og 2

transport tycoon

age of empires

perimeter (det suger men jeg nevner det alikavel)

generals

age of mythology

space colony

emperor: battle for dune

dune2000

hagemonia: the solon heritage

dark colony

KKND

warhammer 40K dawn of war

rise of nation

 

noen bra, noen dårlige

noen gamle noen nye

:)

Lenke til kommentar

Jeg er en helfrelst fan av Pharaoh spillet. Dette er et spill der man skal bygge en by og få den til å fungere. Det er et gammelt spill og ikke spesielt grafisk rått, men det er et spill jeg fortsatt tar frem en gang i blant ( slik som SOF2 :) ). Helt genialt.

 

Jeg liker også veldig godt cossacks og prøver nå å banke 2'ern inn i huet....men det er ikke lett....hehe

Lenke til kommentar
Jeg er en helfrelst fan av Pharaoh spillet. Dette er et spill der man skal bygge en by og få den til å fungere. Det er et gammelt spill og ikke spesielt grafisk rått, men det er et spill jeg fortsatt tar frem en gang i blant ( slik som SOF2 :) ). Helt genialt.

 

Jeg liker også veldig godt cossacks og prøver nå å banke 2'ern inn i huet....men det er ikke lett....hehe

6352262[/snapback]

Pharao husker jeg, selv om jeg ikke spillte det så mye. Pharao var vel på en måte etterfølgeren til Caesar III. Pharao var jo nesten dønn likt ;) Selvfølgelig satt til pharaoenes hjemland og tid. Nå kommer det forøvrig et nytt spill i serien, Caesar IV. Det blir gøy.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...