bonaqua Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hei Når eg starter XP, så går den forbi Bios, og så blir skjermen svart. Trykker f8 under oppstart og velger sikkerhetsmodus, og ender opp i svart skjerm da også. Problemet mitt er at eg har ein haug med dokumenter eg gjerne skulle tatt vare på og kopiert over til ein ekstern harddisk eg har før eg formatere. Nokon som har peiling på korleis eg kan få startet windows eller noko sånn såpass at eg får tilgang til ekstern harddisk og kan kopiere over? får eg tilgang viss eg stapper i windows cd og går til repair console i innstalasjonsprogrammet der? Nokon som har ein ide om korleis eg kan fikse windows. Viss dere kommer fram til repair console, så kan eg ikkje med den, eller kva muligheter som finnes der. Kanskje dere kan gi meg eit forslag kva eg kan skrive for å få litt fart på ting der. På forhånd tusen takk!! Endret 11. juni 2006 av bonaqua Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kanskje begynne med litt info om maskinvare? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det burde da funke å reinnstallere XP? Goscinny Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 var ikkje så vansklig. bootet frå cd og valgte repair console. skreiv fixboot og så var det god gang. fikk kopiert over alle viktige dokumenter og formaterte og la inn windows på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå