Gå til innhold

Gjøre noe sammen med en jente?

Anbefalte innlegg

Hei, har kommet til det tidspunktet hvor man innser at livet er mer enn pc (satt litt på spissen). Så kanskje man har lyst til å starte et forhold, man inviterer en jente hjem til seg.

Men hva gjør man? Når jenta kanskje ikke er så hekta på pc liksom, man kan jo alltids se en film. Men hvis man har lyst til å være litt kreativ og håper at jenta ser tilbake på stunden som hyggelig og morsom opplevelse, og får lyst til å møte deg igjen.

Også tenker jeg på kino, bowling osv. men det må vel gå ann å ha det morsomt uten å gå langt av gårde?

Begge to er mellom 15 og 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg skal ut med en ny jente velger jeg som oftest en koslig tur til nermeste by, i mitt tilfelle Oslo. Nettopp fordi man oppnår så mange nye muligheter med en bytur, du kan spandere is på jenten, en topp, drikke os.v, listen kan bli temmelig lang.

Lenke til kommentar
Det er et klesplagg. ;)

Og ja.

6269324[/snapback]

No shit... et klesplagg?

Jeg er ikke enig. Jeg synes det å spandere en topp er upasselig på en så tidlig fase. Jeg personlig er veldig glad i å spandere kino tur, mat osv. men liker ikke tanken av å kjøpe ‘stæsj’. Det burde heller være andre faktorer enn en topp f.eks som gjør at den andre personen er intressert i deg.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Spørre om jenta vil bli med ned til McDonalds, ta en is og spasere langs stranda.. Da har du en "unnskyldning" hvis du ikke kommer på noe å si :p

I mitt tilfelle blir det å kjøpe en is, vandre langs Mjøsa's hvite by i solnedgangen :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er et klesplagg. ;)

Og ja.

6269324[/snapback]

No shit... et klesplagg?

Jeg er ikke enig. Jeg synes det å spandere en topp er upasselig på en så tidlig fase. Jeg personlig er veldig glad i å spandere kino tur, mat osv. men liker ikke tanken av å kjøpe ‘stæsj’. Det burde heller være andre faktorer enn en topp f.eks som gjør at den andre personen er intressert i deg.

6269441[/snapback]

Yess, sherlock., det er et klesplagg. Det var ikke fordi jeg har en toppfetisj jeg foreslo en topp, det var mest for å illustrere at du kan spandere ting på jenten.

:!:  :!:  ''Hypp på en topp eller?''

Utenom toppen, så syns jeg ideen var god :)

6269505[/snapback]

Tja, jeg synes i bunn og grunn jeg ikke har en figur for topp, dessuten er det enkelte som mener det er litt på kanten med topper på gutter.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

hva med å sykle\gå\jogge\kjøre til et vann å bade, eller ta båten ut på skjæra for å sole seg og bade og kanskje grille en pølse hvis du bor ved vannet...?

trenger ikke grille ved vannet heller da.. men du skjønner tegningen...

etter noen ganger med forskjellige slike ting går det litt mer av seg selv egentlig, og ingen føler seg presset til å finne på noe nytt og spennende hver gang, og det blir lettere å si "nei, det vil jeg ikke" også..

men starten kan være vanskelig. finn litt ut om jenta, hva liker hun? liker hun hester og ridning, spør om ikke du kan være med... liker hun dans, spør om hun kan lære deg sving eller hva som er inn nå for tiden... :p

og du kan sikkert noe annet enn å trykke på musa og taste på hw du også, vi henne... men ikke vis henne at du kan lage prompelyder under armen eller at du kan sette nytt skjermkort i pc'en...

det er mye rart du kan spør om hun vil være med på, trenger jo egentlig ikke gjøre noe, bare være sammen, snakke sammen... se på bilder, eller være ute å ta bilder. gå sammen til butikken, spander en is.

det er sikkert mye av dette som er viss-vass, men jeg vet ikke noe om dere... når jeg skrev dette tenkte jeg på jenter som jeg kjenner\vet om som sikkert kunne tenke seg å være med på det som jeg skrev, men tror ikke at alle hadde villet alt...

edit: ta å kjør safe gjøremål sammen de første gangene, så hun ikke går hjem å tenker at du er en tosk som finner på så inni helvette teite ting... :D

lykke til

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Hver gang jeg skal ut med en ny jente velger jeg som oftest en koslig tur til nermeste by, i mitt tilfelle Oslo. Nettopp fordi man oppnår så mange nye muligheter med en bytur, du kan spandere is på jenten, en topp, drikke os.v, listen kan bli temmelig lang.

6269263[/snapback]

Som jeg sa i den innledende teksten, ikke langt unna. Også hvis man blir gode venner og er på vippen til noe mer. Så må det gå ann å ha en hyggelig stund uten å være i en by med mas og tjas, og ikke bruke mange penger på topper og lignende. Bare være sammen og ha en hyggelig stund...

mange gode tips her :)

Endret av DJMartin
Lenke til kommentar

Jenter er rene bablekjerringer. Spør dem om ting og vis at du har intresse for hu. Et helbra triks der du slår hatrick er å huske små detaljer fra hva hun sier til deg, for da skjønner hu at du hører på henne. Det scorer du mye på, har selv fått igjen for det.

Lenke til kommentar
Jenter er rene bablekjerringer. Spør dem om ting og vis at du har intresse for hu. Et helbra triks der du slår hatrick er å huske små detaljer fra hva hun sier til deg, for da skjønner hu at du hører på henne. Det scorer du mye på, har selv fått igjen for det.

6270355[/snapback]

Det var vel en Will Smith-film hvor han lærte bort tips og triks for å sjarmere jenter, et av dem var noe som du skrev, husk på detaljer, og spør om det etter at hun er ferdig med snakkingen.

Ang. "jenten", er det bergensk, regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...