lasse91 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvordan får ma stilt inn på den beste filmkvaliteten i pinnacle studio 10 (har nettopp fått det så jeg er helt blå) på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Beste kvalitet i kva samanheng? Når du skal lagre ein ferdiglaga film? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Beste kvalitet i kva samanheng? Når du skal lagre ein ferdiglaga film? 6269277[/snapback] nei når du skal importere filmen, eller forsåvidt også når du skal lagrae den på en dvd eller harddisk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Om du overfører med firewire vil du få same kvalitet som på tapen, altso ikkje noko kvalitetstap. Det vil ta ca. 13GB per time med opptak, so mykje harddiskplass er ein god idé. For lagring av opptak over lengre tid, er det like greit å berre ta vare på alle kassettane. Det er ikkje anbefalt å komprimere opptak for backup, om du har planar om å redigere dei meir i seinare tid. Når du brenner til DVD vert videoen komprimert ganske mykje i storleik, men (alt etter kor mykje du komprimerer) ikkje so stor forskjell i biletkvalitet, ettersom det vert brukt ein annan komprimeringsmetode som er meir effektiv. Studio kan brenne til DVD, so det er berre å bruke den funksjonen. Med mindre du prøver å få fleire timar på same DVD, vil kvaliteten truleg verte godkjend. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Om du overfører med firewire vil du få same kvalitet som på tapen, altso ikkje noko kvalitetstap. Det vil ta ca. 13GB per time med opptak, so mykje harddiskplass er ein god idé. For lagring av opptak over lengre tid, er det like greit å berre ta vare på alle kassettane. Det er ikkje anbefalt å komprimere opptak for backup, om du har planar om å redigere dei meir i seinare tid. Når du brenner til DVD vert videoen komprimert ganske mykje i storleik, men (alt etter kor mykje du komprimerer) ikkje so stor forskjell i biletkvalitet, ettersom det vert brukt ein annan komprimeringsmetode som er meir effektiv. Studio kan brenne til DVD, so det er berre å bruke den funksjonen. Med mindre du prøver å få fleire timar på same DVD, vil kvaliteten truleg verte godkjend. 6269752[/snapback] men når jeg har importert filmen, og tar den opp i fullskjerm blir kvaliteten dårlig med store firkanter, og slik ble det ikke når jeg importerte i moviemaker på beste oppløsning, hva er da grunnen til dette? Endret 8. juni 2006 av lasse91 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er same oppløysning på DV-opptak uansett: 720*576. Om du ser det på ein skjerm med mykje høgare oppløysning vil det nok ikkje sjå like bra ut som på t.d. ein TV. Du bruker vel firewire? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Det er same oppløysning på DV-opptak uansett: 720*576. Om du ser det på ein skjerm med mykje høgare oppløysning vil det nok ikkje sjå like bra ut som på t.d. ein TV. Du bruker vel firewire? 6269814[/snapback] Ja jeg bruker firewire.... Så det du sier er at om jeg lbare lager filmen slik som den er nå så blir det bra oppløsning på tv??? eller?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Oppløysninga er den same uansett, men forskjellen er at TVen er laga for å vise opptak med den oppløysninga, so det vil nok sjå betre ut på TVen enn på fullskjermvisning på PC-skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå