Gå til innhold

"Will not play on PC/MAC" ......berre tull?

Anbefalte innlegg

Den siste plata til Mark Anthony fra Sony productions (?) spelar for full musikk her hos meg.

Eg har fått kopiert plata også! utan å ha foretatt meg noko spesielt.

Brenneprogrammet eg bruker er det som fulgte med brennaren (Samsung) og heiter Easy CD Creator (trur eg).

Det einaste eg måtte gjerer forskjellig frå andre plater, var at eg måtte velge vis alle filer, for så å velge 1Kb filene til alle spora. Deretter var det berre å trykke "copy", så vart hovedsporet også kopiert inn på CD-en. Resultatet vart ein CD utan sperre. :smile:

Eg har no brukt 32x NONAME CD-ar som eg brenner på 40x hastigheit utan problem. :smile:

Bra brenneprogram eller? :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he... Ja dersom eg kan finne ut dette etter ei uke med ny brennar, då er det noko alvorlig galt. :smile:

Kan det ha vore noko feil på akkurat denne cd-en?

Er det ingen andre som får spilt slike cd-ar med Windows media player i Windows XP? Kan det ha med Cra... versjon av XP å gjere?

Er no på jakt i CD-samlinga for å finne fleire CD-ar som er kopi beskytta. Dette var gøy :razz:

Lenke til kommentar

Det er flere forskjellige måter de lager slike "sperrer" på...

Jeg sleit noe for jævlig med en plate av Wyclef Jean. En kompis kom med den en dag. Han fikk ikke til å spille den. Jada sa jeg. Det skal nok ordne seg. Men det var lettere sagt enn gjort. Maskina mi skjønte ikke at det var noen CD i spilleren engang. Så noen filer fikk jeg ikke fram.

Men så kjøpte jeg meg den nye Yamaha'en (CRW-F1), som hadde med en egen versjon av Nero. Den greide det faktisk. Gikk ikke fortere en 1X hastighet, men det gikk ihvertfall. Så nå har han ihvertfall en kopi, som han kan spille på maskinen sin.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke problemer med wyclef Jean CD'en min (hvis det var mascurade du tenkte på). Riktignok startet PC'en med blåskjerm pga CD'en men det fant jeg ut og fikk fjerna CD'en... Når jeg kom inn i windows putta jeg i CD'en og da leste den i kansje et halvt minutt uten at det skjedde noe. Så bare klikka jeg på CD-ROMiconet i My Computer og den starta avspilling i mediaplayer uten problemer. Etter det så rip'a jeg den og, og mediaplayer fant info og navn på spor og CD-cover bilde om CD'en på internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...