Naits_89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eg fikk brev fra BKK i posten i dag der de stod at de øker hastighetene fra 1 Juli. De som har 2500/500 kbits får 3500/500 kbits. Og de som har 4600/600 kbits får 6000/600. Det er jo bra at de øker inn hastigheten, men er det ikke på tide å øke opphastingheten og? Eller hva syntes dere? Link til BKK: http://www.bkk.no/servlet/se.ementor.econg...a.language.id=2 Lenke til kommentar
melsom Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er jo bra at de øker inn hastigheten, men er det ikke på tide å øke opphastingheten og? Eller hva syntes dere? 6268993[/snapback] Det er andre ting som setter stopper for det. Nemmelig, teknologien som brukes. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er jo bra at de øker inn hastigheten, men er det ikke på tide å øke opphastingheten og? Eller hva syntes dere? 6268993[/snapback] Det er andre ting som setter stopper for det. Nemmelig, teknologien som brukes. 6269279[/snapback] Bruker ikke BKK fiber ? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er jo bra at de øker inn hastigheten, men er det ikke på tide å øke opphastingheten og? Eller hva syntes dere? 6268993[/snapback] Det er andre ting som setter stopper for det. Nemmelig, teknologien som brukes. 6269279[/snapback] Bruker ikke BKK fiber ? 6269418[/snapback] Jo, fram til blokka. Internt går det i coax/tp. BKK har også løsninger med adsl for de boretslagene som ikke er utbygget, og da er det nok teknologien som sperrer. Uansett, så vet jeg at BKK uten problemer kan sette 10/10mb fordi det var det de hadde når jeg først tegnet abb. Den siste økningen er nok bare som følge av adsl2+ løsningene som har innatt Bergen. Vurderte selv om jeg skulle skifte fra 4.6/4.6 til ngt 20, men fant ut at den ekstra uthastigheten jeg har er grei å ha når jeg kjører en liten ftp for venner og kjente (dere vet, dele feriebilder og slikt ). Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er jo bra at de øker inn hastigheten, men er det ikke på tide å øke opphastingheten og? Eller hva syntes dere? 6268993[/snapback] Det er andre ting som setter stopper for det. Nemmelig, teknologien som brukes. 6269279[/snapback] Bruker ikke BKK fiber ? 6269418[/snapback] Jo, fram til blokka. Internt går det i coax/tp. BKK har også løsninger med adsl for de boretslagene som ikke er utbygget, og da er det nok teknologien som sperrer. Uansett, så vet jeg at BKK uten problemer kan sette 10/10mb fordi det var det de hadde når jeg først tegnet abb. Den siste økningen er nok bare som følge av adsl2+ løsningene som har innatt Bergen. Vurderte selv om jeg skulle skifte fra 4.6/4.6 til ngt 20, men fant ut at den ekstra uthastigheten jeg har er grei å ha når jeg kjører en liten ftp for venner og kjente (dere vet, dele feriebilder og slikt ). 6276435[/snapback] Desverre så har man ikkje lov å ha ftp/http/andre servere ståande på privatabonomang frå bkk....... Lenke til kommentar
melsom Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Desverre så har man ikkje lov å ha ftp/http/andre servere ståande på privatabonomang frå bkk....... 6276559[/snapback] Care.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå