XterMinater Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Har skaffet meg det kampanjetilbudet Megafree eller hva det nå heter, og har fått ruteren Speedtouch 585(i). Har hatt dette abonnementet en stund nå, men har egentlig hele tiden hatt problemer. Problemet er at jeg merker at når telefonen ringer, mister jeg internett forbindelsen, det grønne lyset på "internet" (på ruteren) blir rødt og jeg mister forbindelsen. Hva skyldes dette? Har jeg koblet noe feil med hensyn til splitteren? Bruker bare to av de tre "hullene" i splitteren, bruker ikke den hvor det står bilde av en telefon på. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
H_S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vist du ikke bruker det utaket med bilde av telefon på, og du har vanlig fasttelefon, så har du sansynligvis koblet feil. alle telefon apparat og telefonutak i huset skal være koblet etter telefon utaket på splitteren. I tilleg kan du sjekke at du har koblet opp alt dette på første inntaket i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå