VegardSK Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Har fått en psp, men har ikke minnekort. Skal kjøpe et minnekort nå. Anbefaler dere 1 eller 2 gb btw? Spesielle typer/linker ? Lurer på om det går ann å legge over avi/mpg fra data til minnekort. Og spille de av på psp. Hvilke filer leser/leser den ikke ? Endret 8. juni 2006 av VegardSK Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Heisann! Hvor mye skal du ha på minnekortet? Det å velge mellom 1gb eller 2gb kommer ann på hvor mye plass du trenger. Når det gjelder merke ville jeg gått for Sandisk, de slår mye bedre ut i tester (LINK), er mye raskere og en smule billigere. Så igjen må du velge mellom Sandisk sine: Extreme-kort Ultra-kort eller Vanlige kort Forskjellen på disse er lese/skrive-hastigheten og selvfølgelig pris. Når det gjelder videoformater kjører PSP; MP4 og PMP. Ettersom du er helt fersk i gamet forholder vi oss til MP4. Da kan du laste ned gratis et program som heter PSPVideo9 og følge denne guiden: LINK Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for veldig bra svar Ettersom det funker å legge over filmer og spille de av fra minnekortet (med pspvideo9) så tror jeg at jeg kjøper et 2 gb minnekort. Har sett en del på nettet og har også fått vite at "gamer" versjonene av sandisk sine minnekort er bra til psp. Hva tror du om et av disse kjøpene? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...53;c:36126;r:pg http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=SANMS2GBGAME Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hehe, de to minnekortene du linket til er helt like, bare annen innpakning eller emballasje om du skjønner. Selv har jeg den enkleste og billigste utgaven av Sandisk-korta (det blå, bare 1gb) og er storfornøyd. Har aldri skjønt hvorfor Sandisk har forskjellige farger og plasttyper, men det er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Det visste jeg ikke, da er det vel greit å kjøpe det blåe 2gb da Det jeg linket til over er vel en bra pris det (714), eller ville du gått for den her: (han har solgt 150 kort, og ikke en negativ kommentar ) Billig da! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=26065762 Endret 9. juni 2006 av VegardSK Lenke til kommentar
Teds Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det du skal være litt forsiktig med når det gjelder Sony sine 2gb minnekort er at det er utrolig mange falske i omløp. Disse falske minnekortene fungerer, men ytelsen (skrive-/lesehastigheten) kan være betydelig mindre og levetiden kan være kortere, altså de ryker tidligere. For å være helt sikker på at varen jeg får er fra leverandør, ville jeg kjøpt fra nettbutikk/butikk og jeg ville også kjøpt et Sandisk kort (Begrunnelsen på det sa jeg noen poster ovenfor) . Her har du også en link som viser forskjellen på falske og ekte Sony 2gb minnekort. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Okei, takk for veldig bra svar igjen Da kjøper jeg et 2gb i vanlig nettbutikk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå