AT1S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil det bli laget en egen rekke der crewet sitter sammen? Enkelt og greit psm Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du mener med god avstand og security i mellom? Personlig ser jeg en fordel med arbeidsro. Noe som ikke nødvendigvis er like enkelt om man sitter samme sted som alle deltagerene. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Du mener med god avstand og security i mellom? Personlig ser jeg en fordel med arbeidsro. Noe som ikke nødvendigvis er like enkelt om man sitter samme sted som alle deltagerene. 6268828[/snapback] Ja, det var det jeg mente. Med avstand fra deltakerne. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil nok regne med at det blir som på TG/Summit... Alså at crewet ikke sitter blandt deltagerene. Da er de jo også lettere å finne/få tak i. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Vil nok regne med at det blir som på TG/Summit...Alså at crewet ikke sitter blandt deltagerene. Da er de jo også lettere å finne/få tak i. 6269737[/snapback] Det var det jeg tengte på. Så vi skiller oss ut litt, pluss at det da vil bli lettere og finne oss, som du sa. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det blir et eget crew-område. Om dette vil bli fysisk avskilt fra deltakerne er enda ikke avgjort. Selv tror jeg at løsningen som benyttes på TG er det beste alternativet - et eget område for crew i selve hallen og flere mindre områder i egne rom for crew-grupper som gjerne trenger fred og ro (forholdsvis INFO::PRESS og alle TECH-crewene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg