Gå til innhold

Hvordan ta video opptak av spilling på 360 ?

bas

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier, hvordan tar man lettest og best opptak til harddisk på pc for redigering mens man spiller på X360? Noen som har erfaringer?

Har kikket litt på disse f.eks:

-TerraTec Grabster

-Dazzle 90

Det jeg synes er litt kjipt her er at jeg ikke kan spille på HD skjermen min samtidig som jeg tar opp, men må benytte en gammel tv med kompositt eller s-video, har jeg fortsått riktig da?

Er det noen måte å spille i HD på samtidig som man kan ta opp til harddisk på pc?

Mange dumme spørsmål sikkert, men har ikke så veldig peil på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Da må du vel ha en boks som er villig til å spise HDTV-signalene, også splitte til både opptageren og din HDTV. Xbox 360 kjører vel ikke video output på både HDTV og vanlig Composite Video samtidig.

Lenke til kommentar

Hvis du har et videokamera med analog inn, kobler du enkelt og greit kameraet til tven med en scart kabel og en sånn standar overgang/klump med hvit, rød, gul inngang som har ut/inn knapp. Sett den på ut. Så går du på VCR mode på kameraet, og trykker rec :)

Funker kjempebra.

Lenke til kommentar

Hmm, videokamera har jeg ikke, men hørtes ut som en grei løsning for de som har.Får kikke litt videre, veit de fleste rundt om i statene o.l bruker dazzle 90 som jeg linket til, er vel det billigste og greieste selv om kvaliteten kanskje ikke blir topp.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Hvis du har et videokamera med analog inn, kobler du enkelt og greit kameraet til tven med en scart kabel og en sånn standar overgang/klump med hvit, rød, gul inngang som  har ut/inn knapp. Sett den på ut. Så går du på VCR mode på kameraet, og trykker rec :)

Funker kjempebra.

6291770[/snapback]

hvordan vet jeg om videokameraet mitt funker på det. Har fire-wire og usb inngang, men ser ikke noe spessielt annet. Har en sånn åpning der jeg kan plugge en kabel med gul, rød og hvite ender på den ene siden.

håper du fatter hva jeg sier. :blush:

Lenke til kommentar

hehe. Det kan sikkert hende at du har det. Du har 2 valg.

1.

- Koble xboxen til en av scart inngangene på tven og skru på.

- koble en scart overgang med inn/ut styring (se bilde) til tven i en annen scart inngang. scart-adapter.jpg

- Sett den på ut og koble kameraet til den.

- Sett på riktig kanal på tven (Den kanalen som viser bildet fra xboxen).

- Sett kameraet på VCR MODE og trykk rec =)

Hvis det fungerer, så skal du se et bilde på lcd skjermen på videokameraet ditt.

2.

Gi meg navnet på videokameraet så jeg kan sjekke om det fungerer med analog inn.

Håper du får det til.

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...