Predecessor Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Er det noen som kan gi meg en fornutfig forklaring på hva jeg skal gjøre når følgende melding står å lese i diskbehandlingen: Det står jo også at partisjonene er Dynamiske og Standard. Er det mulig å gjøre om partisjonene på disse uten å slette innholdet. Jeg vet at jeg kan flytte fra den ene partisjonen til den andre, men jeg får feilmelding på noen filene. Feilmeldingen som følger: "Kan ikke kopiere testvideo: Banen er for lang" På forhånd takk for hjelpen _________________ Veslemøy har skiftet Nick til Predecessor :smile: Redigert: Noe mer tekst [ Denne Melding var redigert av: Predecessor på 2002-10-10 12:08 ] Lenke til kommentar
Prof. Balle Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Volumet er tilgjengelig for øyeblikket, men det er registrert I/U-feil på den underliggende disken. Hvis det oppdages en I/U-feil på en del av disken, får alle volumer på disken statusen OK (I fare). Det vises et ikon ved volumet. Bare dynamiske volumer viser statusen OK (I fare). Når volumstatusen er OK (I fare), er statusen for den underliggende disken vanligvis Tilkoblet (feil). Hvis du vil gjenopprette statusen Tilkoblet for den underliggende disken, aktiverer du disken på nytt (ved hjelp av kommandoen Reaktiver disk). Når disken igjen har statusen Tilkoblet, skal volumet også ha statusen OK. Dette er Hentet MS hjelp etter søk:statusinformasjon, volumer Lenke til kommentar
virac Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har samme problemet med raid volumet mitt. Den ene disken har ett område som er ødelagt ellerno slikt. Hver gang den jeg kommer borti dette området får jeg en semaphorus timeout og diskbehandlingen viser at den ene disken har hatt i/u feil. Jeg kan reaktivere den, men det har lite å si, alt funker greit sålenge ikke det området blir rørt, løsningen for meg er ny disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå