6502 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hvor blir det av dette kameraet da? På webshopper blir datoen bare utsatt og utsatt... Skulle det ikke bli lansert i midten av mai opprinnelig... Noen som vet noe mer eksakt? Endret 8. juni 2006 av 6502 Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sony Norway is really slow and expensive with new products, we bought this model in EU with english manuals and have it in our shelves/webshop for more then two weeks now... It was the same drama with many other models and I bet it will be the same with the new Sony Alfa too...postponing and postponing... Stephan Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ser da ut til at Japanphoto har den inne. Men tenk nå en gang til over om du virkelig skal gå for H5 da Lenke til kommentar
6502 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Tja, jeg har masse Sony fra før, inkludert digital kamera, er kjent med meny-oppsettet, og har memorystick'er... Ut i fra det jeg har lest, tror jeg at H5 er noe for meg. En annen ting er jo at jeg knapt nok har prøvd noen annen type kamera enn Sony sine, så jeg har ikke stort å sammenligne med... Jeg vet det finnes andre 12x alternativer, men for en med beskjedne krav vet jeg ikke om de er hverken bedre eller værre.. Men, jeg hører gjerne dine utsagn Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Siden du er vant med Sony, kan det godt være et godt kamera for DEG. Jeg er vant med Canon og valgte Canon Powershot S3IS og er meget godt fornøyd. Den største forskjellen er vel størrelse på lcd skjerm og at skjermen på S3IS kan svinges. Ellers er det større forskjeller på batterikapasitet og kontinuerlig opptaksevne som er vesentlig bedre på S3IS. H5 har med adapter for ekstra linser og en (elendig) batterilader. H5 ser ut til å ha en bedre EVF, i hvert fall høyere oppløsning på papiret. Test av Canon Powershot S3IS hos DC Resource Test av Sony DSC-H5 hos DC Resource Det er vel flere mindre ulikheter, men kvalitetsmessig er vel dagens kamera i de ulike klassene av ganske lik kvalitet når det gjelder kjente merker. Når alt kommer til alt er det til slutt fotografens evner som har størst innvirkning på sluttresultatet. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 En av de større web-shoppene sier at Sony har sagt at dette produktet er sluttsolgt, og ikke vil bli tilgjengelig mer...! Og det, enda før det i det hele tatt har vært i salg..?! En stor aktør kjøpte alle enhetene... Er ikke det merkelig da? Hvis et produkt er populært lager man vel så mange at alle får?! Mulig det er bare jeg som venter, men.... Lenke til kommentar
sarom Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En av de større web-shoppene sier at Sony har sagt at dette produktet er sluttsolgt, og ikke vil bli tilgjengelig mer...!Og det, enda før det i det hele tatt har vært i salg..?! En stor aktør kjøpte alle enhetene... Er ikke det merkelig da? Hvis et produkt er populært lager man vel så mange at alle får?! Mulig det er bare jeg som venter, men.... 6361326[/snapback] Både Japan Photo og Pixmania.com har det på lager. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Sistnevnte med fransk manual... Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er du vant med Sony? Kanskje du skulle vente på Sony alfa 100? Bare ett tips Lenke til kommentar
sarom Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I siste tilbudsavis fra Elitefoto har de Sony H5 til kr 4999,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå