kayak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hei Jeg har et problem med PCen. Når jeg starter opp PCen så henger alt seg heletiden men det blir mindre og mindre av det når jeg har hatt PCen på en stun, men når jeg har hatt PCen på veldig lenge så bare hakker det heletiden, så da må jeg bare slå av strømforsyninga og starte PCen på nytt. Før så hadde jeg for dårlig strømforsyning så det kan henne det er den som har ødelagt noe. og det kommer noenganger beskjed om at PCen er overklokka og jeg har ikke klokka PCen. Lurer på hva som kan være galt hvilken del? Ramn Hovedkorte eller Prosessoren. Tror ikke det er skjermkorte, for jeg har prøvd et anna skjermkort og det er ingen forskjell. kanskje dette kan hjelpe: når jeg er inne i et spill foreksempel World of Warcraft så kan jeg fortsatt chate når det henger seg, men jeg kan ikke røre på figuren. takk. Endret 8. juni 2006 av kayak Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Lenge siden du formaterte? Hvilken HW har du? Sjekk temperaturene! Fjern evt støv ol fra kjøleribber på skjermkort og CPU evt luftinntak på kabinettet Sjekk at du har riktige drivere/nye! Prøv å kjøre en MEMTEST Edit: Velkommen til forumet Endret 8. juni 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå