Abbey_Chase Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 for en stund siden kjøpte jeg meg en ny hd en 120GB men det er et problem med pcen min så jeg fikk bare inn 55GB av den, slik har det vært i en stund nå. men pluselig i dag kom det opp en ny HD i min datamaskin. jeg formaterte den og den er på 1,12TB!!!!!!!! hva **** er det for noe rart??? en ting er sikkert jeg skal aldri formatere pcen min! er dette en verdens-sensajon eller er det noen andre som har opplevd noe lignende? det går jo engentlig ikke ann.... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 start og last alt av dritt du finner og skjekk om den virkelig er så stor da er den det har du hatt flaks [ Denne Melding var redigert av: Lufen på 2002-10-10 12:17 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 12:07, skrev Lufen:start og last alt av dritt du finner og skjekk om den virkelig er så stor da:Der den det har du hatt flaks :lol: tror det er en bug i fdisk. bruk et annet partisjoneringsprogram eller last ned en bugfix. :smile: Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: det går jo engentlig ikke ann.... Du sa det selv Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Sjanten, Er du sikker på at han har brukt fdisk. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Noen som vet hvor mye en EB er? lurer litt selv etter at jeg fikk disse opplysningene om disken min: http://home.no.net/geezuzz/stuff/rardisk.JPG Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 I desimalsystemet. Kilo = 10^3 Mega = 10^6 Giga = 10^9 Tera = 10^12 Peta = 10^15 Exa = 10^18 Rimelig stor harddisk med andre ord Lenke til kommentar
virac Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Fdisk har en bug.. tror det er 64 gb som er det rette tallet.. men u get the point Postet: 2002-10-06 13:42 ID: 7 -------------------------------------------------------------------------------- Problemet med FDISK er at den ikke 'skjønner' mer enn rundt 70ognoe GB.. Er disken over dette vil du se at den begynner på nytt. Det vil si at en 100GB disk viser ca 30 GB i fdisk (70+30). Av erfaring så har ikke dette bydd på noen problemer ennå. Den partisjonerer riktig, men viser bare litt feil. Bruk heller NTFS på så store volum. Lenke til kommentar
virac Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 ehm.. den forrige kom på feil plass.. men det er sikkert en bug.. er de andre partisjonene dine tilstede? kan du kjøre surface scan og slikt? Er den fat eller ntfs? Jeg tipper det er fordi du ikke fikk partisjonert opp all plassen når du først tok den i bruk. Win98 f.eks har tendens til å vise rare ting med upartisjonerte disker. Hvis de dukker opp i explorer og du kan formatere den uten at det er partisjoner på den vil det bli helt galt. Det kan muligens fungere litt en stund, men når disken går tom for 'fysisk' plass vil det nok begynne å halte fælt.. Lenke til kommentar
Bar_B_Q Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 hmm..vel, nå har jeg lasta ned geforce tweak utility, og makka litt med instillingene, nå får jeg plutselig bare lusne 600 poeng! jeg fikk mer før jeg oppgraderte pcen min til 1,2 ghz!(da hadde jeg 233 mHZ!!!) ARG! *rive seg i håret* -whats a poor man to do? Lenke til kommentar
Bar_B_Q Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 hups... svarte visst på feil jeg nå...sorry=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå