Spr0cket Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 og jeg tror dette er synderen: SMCWBR14T Mister kontakten, og det funker ikke å "reparere nettverkstilkobling" før jeg har reboota denne (kaldstarta, drar ut strømmen). Dette skjer hver halvtime og er fantastisk irriterende når man forsøker å spille over internet. Hva er løsninga? oppdatere firmware eller reklamere til forhanlder og få seg en annen router? har forresten smc 108mbps pci-kort i maskina. Og det er ingen andre trådløse nettverk i området. Når jeg -har- forbindelse er signalstyrken perfekt. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Først anbefaler jeg at du resetter routeren din om du har rota litt i routerinstillingene. Så prøver du å oppdatere firmwaren til routeren din. Om det ikke hjelper, gjør det som står under her.. Husk at det kan være PC'en din/trådløse kortet det er noe galt med. Prøv å oppdater driverne til det trådløse kortet også. Evt. kan du prøve andre pcer opp mot det trådløse nettverket. Endret 8. juni 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 tenkte at det var neppe pcikortet det var noe feil med eftersom løsningen var å reboote routeren. men siden du tar det opp, det er ikke sjelden jeg har fått blåskjerm pga driverne til nettopp dette pci-kortet. og jeg har seneste drivere. irq not less or equal-feil med blåskjerm. resete routeren med knappen på routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå