WiSLE Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 .. Søker printer, som kan printe rett på CD. Noen som har noen tips? Billigste (a) Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Denne ser jo bra ut. Eg veit ikkje om den er ein av dei billigaste. Men den ser jo kvalitet ut. Endret 8. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Så denne kan man putte "print-cd'er" direkte inni printern? EDIT: Jepp http://www.canon.no/For_Home/Product_Finde...P4200/index.asp *GOOGLE IS YOUR FRIEND* thx =) Endret 8. juni 2006 av WiSLE Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ser at komplett har "ukens tilbud" på en slik printer som kan skrive labels på cd'er. Men har ikke sett noen tester på den. Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg anbefaler på ingen måter Canon sine produkter. De har ingenting eller fæl støtte for Linux, og jeg har opplevd mye feil med printerene. Den sluker blekk også. Men det er mine meninger Lenke til kommentar
orange Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg anbefaler på ingen måter Canon sine produkter. De har ingenting eller fæl støtte for Linux, og jeg har opplevd mye feil med printerene. Den sluker blekk også. Men det er mine meninger 6437893[/snapback] Canon IP4000 var best i test den gang den kom ut, og da viste målinger også at canon printere kom godt ut i blekkforbruk. Når det er sagt har jeg en tilsvarende printer selv, som har fått feil på skrivehodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå