Gå til innhold

pc til under 25000kr

Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg om utseende på musa egentlig? mesteparten av tiden dekker hånda mi musa uansett..

Design og ergonomi er en smakssak. Å bastant si at du bør kjøpe ditt eller datt blir helt feil. Da er det bedre å si at trådstarter bør gå ut og teste selv hvilken mus han liker best å hånda.

Hovedgrunnen til ikke å kjøpe trådløs mus er i min mening vekten. Tung mus = ikke bra. bruker mer krefter på å flytte den, mer motstand og mer sannsynlighet for stresskader. Selv fjernet jeg blyloddet i min MX510 så fort jeg fikk den i hus. Det kan du ikke akkurat gjøre med batteriet i en trådløs mus...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers så tykjer eg at du bør prøve å få pressa inn ein betre skjerm når du kjøper PC til over 20000, eg vil seie at 20" er absolutt minimum når ein skal bruke så mykje pengar. F.eks dell elle NEC sine 20" trur eg skal vere bra og ikkje så dyre at det ikkje kan forsvarast.

Helt enig. Jeg synes 19" med 1280x1024 blir litt smalt og trist.

(edit: liten tabbe)

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Eit anna problem med trådlause mus etter mi meining er at dei må ladast, og det tykjer eg er eit like stor problem som at dei er tyngre. Eg fjerna og loddet frå min mx510, og den er mykje betre utan, så vekt har også mykje å si.

Lenke til kommentar
Jeg tror du tenker på mx1000. G5 har lik form som mx500 serien, som i min mening er mye penere og mer behagelig enn Razer Copperhead. Og G5 er ikke klumpete og stor.

Ikke enig. Ok da, den er kanskje ikke såå stor, men klumpete er den. Ihvertfall litt. Det må du innrømme. Men fy flate jeg ble skremt når jeg så MX1000!

Og bare så du vet det, Razer har skikkelig deilige gummiknapper!

6270552[/snapback]

Nei, jeg må ikke innrømme det. G5 er ikke klumpete. Den passer perfekt i hånda og siden man kan ta ut og sette inn vekter, så får den passe vekt.

Lenke til kommentar
Hvis du kjøper G5 så må du huske på at den er KLUMPETE OG STOR. Det er rett og slett et patetisk forsøk på elegant design. Razer Copperhead er MYE penere på alle måter, og den er minst like bra.

6268706[/snapback]

g5 er ikke klumpette

Lenke til kommentar
Kjøp DENNE musa i stedet. Ikke så klumpete som G7, i tillegg til at den ikke er trådløs.

Hvis du har råd så ville jeg kjøpt DENNE musmatta.

6268559[/snapback]

du holder kjeft om den razer musa di å putter den langt opp i ræva di!!

husk å ta di deilige gummiknappene dine å da

Endret av robin1379
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Jeg vil si at G5 er en dårlig mus, den er lagd av billig jalla jalla plastikk, og promoteres som en gaming mus. Overføring over trådløst, hører ikke hjemme i en gaming mus..

7179590[/snapback]

Rart. Sist gang jeg sjekka var ikke G5 en trådløs mus. Å jeg sjekka nå i å med at jeg har den selv.

Det er G7 som er trådløst. Så kansje du venter litt med å skrike ut om hvem som er noob neste gang ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...