Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner muligheten til å sortere kabinetter på viftehullstørrelser i front og bak. Dvs. kategorier som dette.

 

"140mm vifteinntak front - ja/nei"

"120mm vifteinntak front - ja/nei"

"92mm vifteinntak front - ja/nei

 

"140mm eksos bak - ja/nei"

"120mm eksos bak - ja/nei"

"92mm eksos bak - ja/nei"

 

Dette forteller ikke om kabinettet kommer med en 80mm vifte i et 92mm inntak/eksos hull, men hva kabinettet har mulighet for.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Expired:

Selv om det ikke er nevnt tror jeg det stadig er noe folk driver å leter etter informasjon om og bruker unødvendig tid på det. Å kalle det en spøk er å være tildels likegyldig til viktige egenskaper for et kabinett.

 

Termiske egenskaper er viktigere enn noen gang tidligere for et kabinett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Expired:

Selv om det ikke er nevnt tror jeg det stadig er noe folk driver å leter etter informasjon om og bruker unødvendig tid på det. Å kalle det en spøk er å være tildels likegyldig til viktige egenskaper for et kabinett.

 

Termiske egenskaper er viktigere enn noen gang tidligere for et kabinett.

 

Jeg neglisjerer ikke det faktum at kjøling er viktig. Det jeg prøver å få igjennom er at en veldig stor andel av kabinettene har 120 mm eller større, og det blir heller uviktig med en slik søkefunksjon. Det vil også bli mye rot i frontend, det er ikke uten grunn at ikke alle funksjoner står som søkbare selv under "avansert".

Det spørs om det lar seg gjøre. Jeg kan selvfølgelig prøve, men jeg gir ingen garantier. 

Endret av Expired product
Lenke til kommentar

Skjønner deg på det Expired. Personlig opplever jeg at en veldig stor anndel eks. midi kabinetter kun har mulighet for maks 92mm i front. Det er meget praktisk og nyttig kunne søke opp kabinetter basert på maks inntak og eksos mulighet. Det begynner også komme kabinetter med 140mm eksos(og inntak), ergo blir dette ennå mer nyttig.

 

All innsats verdsettes :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg skal sjekke om det pr i dag er teknisk gjennomførbart, og om det er det skal jeg ta det videre til "intern høring". Dette er en forandring jeg fint kan innføre selv, men vil jeg helst ta det opp med innholdsansvarlig før noe blir gjort. Beregn litt tid, da både jeg og andre medarbeidere har en del å gjøre for tiden.

Endret av Expired product
Lenke til kommentar

Mye av dette som er lagt inn i tråden er tatt, så vennligst sjekk før dere gjentar dere. Jeg skal være flinkere med å gi tilbakemelding når det kommer til å hva som er tatt og ikke tatt. Grunnen til lite aktivitet i tråden er yme, noe er konfidensielt og annet ikke. Det andre er stort sett bare mer "pressing issues".

 

Når det gjelder de drevene khaffner er det en annen medarbeider som har sagt han skal ta det, jeg skal spørre han om hvorfor det ikke er gjort. (Så fremt det du sier stemmer.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...