Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg savner kategori for hobbyprodukter som fjernstyrte biler, båter, helikopter, fly osv. Dere har jo tross alt hvitvarer her ;)

Hei,

Jeg har planer om å opprette dette i nær fremtid. Til nå ligger R/C og slikt under "annet"-kategorien, men vi skal se om ikke vi får gjort noe med dette snart.

Lenke til kommentar
Jeg savner kategori for hobbyprodukter som fjernstyrte biler, båter, helikopter, fly osv. Dere har jo tross alt hvitvarer her ;)

Hei,

Jeg har planer om å opprette dette i nær fremtid. Til nå ligger R/C og slikt under "annet"-kategorien, men vi skal se om ikke vi får gjort noe med dette snart.

Suverent :thumbup: Ikke det viktigste, men en del hardware webshops selger mye av dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har noen småting som jeg lurte på om det var mulig å få til.

På minnedelen hadde det vært greit å få lagt til fbdimm ram i listen over type. Det er veldig vanskelig å finne sammenligninger på prisene til de enkelte modulene slik det er i dag. FBdimm finne si prisguiden, men da må en søke etter fbdimm med søkefunksjonen på siden. Og da får en ikke så god oversikt

Det kunne også vært greit å kunne velge flere funksjoner på minnebrikker, at du kan velge både registrert, ecc unbuffered/buffered osv. Slik det er idag kan en bare velge en slik funksjon.

En siste ting jeg savner er muligheten for å søke på volt, det kunne også vært interessant.

De to sistnevnte her er vel funksjoner som en kan legge under avansert søk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...