Patrick de Maar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den er tilgjengelig via søk ja, og om en bruker rullegardinen etter å ha trykket på Apple ser en den der, men hvorfor den ikke vises i databasen er et veldig godt spørsmål. Dimdal er på saken ja. Fyr på med mer ønsker og spørsmål. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da er begge Apple iPod Touch synlige her: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Angående dette med Playstation 3; 1. Det er slik at butikkene har flere forskjellige navn på det som Sony kaller "Starter Pack". Det kan bli en evighetsoppgave å sortere alt dette. 2. PS3 60 GB skulle vel utgå? Eller var dette bare løse rykter? Marius Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kunne dere legge til muligheten for å sortere etter tettheten på platene på hardiskene? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Legge til en skjermkort kategori for 8800 GT? Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hei, dere mangler oversikt på hvilke nettbutikker som har Asus DvD brenner. Amentio og SHG som jeg vet om har flere DvD brenner fra Asus, de virker ganske bra, så er litt synd at folk kanskje "går glipp" av dem. En kompis av meg har en Asus DvD brenner, og den er Flere av disse brennerne har 18x brenne hastighet, Sata tilkobling, og Lightscribe støtte : )) Link til SHG Link til Asus Savner også at 7900GS ikke dukker opp i prisguiden som et AGP skjermkort : )) Link Logitech X540 dukker ikke opp i prisguiden da du søker under 5.1 system, kun hvis du søker under produsenten Logitech. Link Endret 26. oktober 2007 av Nautique Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Savner Denne cpuen, noen mulighet for at dere gidder å slenge den ut ? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hei, dere mangler oversikt på hvilke nettbutikker som har Asus DvD brenner. Amentio og SHG som jeg vet om har flere DvD brenner fra Asus, de virker ganske bra, så er litt synd at folk kanskje "går glipp" av dem. En kompis av meg har en Asus DvD brenner, og den er Flere av disse brennerne har 18x brenne hastighet, Sata tilkobling, og Lightscribe støtte : )) Link til SHG Link til Asus Jobber med saken Savner også at 7900GS ikke dukker opp i prisguiden som et AGP skjermkort : )) Link Fikset Logitech X540 dukker ikke opp i prisguiden da du søker under 5.1 system, kun hvis du søker under produsenten Logitech. Link Gjort Savner Denne cpuen, noen mulighet for at dere gidder å slenge den ut ? Done Endret 27. oktober 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg la inn de to brennerene jeg fant priser på. Har du flere brennere eller vet om noen jeg har oversett, fyr løs. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Denne disken bør inn i Prisguide: Link Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Denne disken bør inn i Prisguide:Link LaCie Golden Disk ligger allerede inne; https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 BenQ G2400W ligger inne fra før BenQ G2400WA ligger ikke inne, men treffene på den havner ofte i trefflista til førstnevnte. Forskjellen er at sistnevnte mangler DVI og HDMI. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk , men det er fortsatt en del feiltreff på W-modellen. Det har sneket seg inn en del priser på den enklere WA-modellen. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nu skal det være i orden (forhåpentligvis) . Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 8800GT fra Gainward, Asus og XFX hos komplett.no Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da var Gainward inne, ASUS og XFX fant jeg. Mulig Håvard akkurat har lagt dem inn. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prisene hos de forskjellige butikkene vises ikke. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det vil ordne seg selv i løpet av kvelden tenker jeg, så fort en oppdatering kjøres. Bare litt treg synkronisering. Hvis ikke det er i orden i morgen tidlig skal jeg gi beskjed til drift Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg la merke til noe rart i prisguiden: her hvorfor er det bilde av en core 2 duo prosessor, men det står Pentium E? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg