Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Holder på å gå gjennom kabinett-delen nå, og om jeg ikke tar feil kommer det snart en ny kar for å gå veldig grundig gjennom her. Så det er på vei!

//Marius

9611158[/snapback]

Som Marius her sier, holder jeg på å gå igjennom kabinett-kategorien.

Første "sweep" er snart ferdig, og skal snart gå enda grundigere igjennom, denne gang på hvert eksisterende produkt, og sjekke om det mangler noe som helst info, og om produkter mangler. Disse små detaljene er jo essensielle for oss forbrukere =)

Savner dere produkter? Si ifra!

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra!

Jeg har en liten bønn når det gjelder en funksjon i prisguiden som heter Handlevogn.

Når det listes opp hvilke nettbutikker som har produktene og sammenlagte priser etc i

"Webshopenes priser på din handlevogn vises nedenfor."

Kunne man da hatt mulighet til å hake vekk produkter for den gjeldende butikken, slik at man kan legge til flere variasjoner av samme produkten, som jo varierer hos butikkene og alikevel få en god oversikt over totalpris? Altså muligheten til eks. å ha 3 tilsvarende skjermkort i handlelisten, blant mye annet, men hake vekk de 2 av de 3 skjermkortene på de butikkene som er dyre på dem osv.

Hadde vi fått denne funksjonen ville webshop prislisten blitt ennå mer verdifull og brukervennlig enn den er i dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...