Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det være mulig å få inn kategori for hvor mange plater en harddisk består av, og få det som et avansert søkekriterie?

For meg begynner dette å bli en økende faktor på diskkjøp som ikke går kun på størrelse. Kunne tenkt meg å søke opp alle 3,5" SATA300 disker som består av kun 1 plate eks.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Vil det være mulig å få inn kategori for hvor mange plater en harddisk består av, og få det som et avansert søkekriterie?

For meg begynner dette å bli en økende faktor på diskkjøp som ikke går kun på størrelse. Kunne tenkt meg å søke opp alle 3,5" SATA300 disker som består av kun 1 plate eks.

9560847[/snapback]

Hei,

Det går sikkert ann å få til, forutsatt at det er informasjon vi klarer å oppdrive uten å måtte drive lange etterforskninger. Skal kikke på det i løpet av uka.

//Marius

Lenke til kommentar
Ja, bare bruk "Feedback"-funksjonen, så retter vi det opp / legger til informasjon så fort vi får sjansen ;)

9568175[/snapback]

Flott :)

Hvis dere da legger opp feltet "Plateantall" og også legger inn dette som et "avansert søkekritere" med valgene "Alle, 1, 2, 3, 4, 5" stk. Så skal jeg og sikkert også Simen1 bidra med å fore dere med informasjon på diskene som ligger inne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...