Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Digital Everywhere sine produkter kommer feil opp i Prisguiden.

Opplag i prisguiden. DVB-S/CI produktene er ikke tilgjengelige i Norge, mens DVB-T/CI og DVB-C/CI produktenen, både FloppyDTV og FireDTV er tilgjengelige i 2 ulike versjoner hver.

Fint om det kunne rettes opp. Norek har oversikt over hvilke versjoner som selges i Norge.

Edit: Rettet link, henvisning til Norek

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jeg savner disse: TwinMOS DDR2 PC6400 2048MB Dual Pack KIT

2GiB DDR2-800 for 649 kr er et knallkjøp.

(Billigste tilsvarende i prisguiden koster 755 kr)

Specs og bilde her.

8864416[/snapback]

Lagt inn.

Savner E-ATX, miditower kabinettet Antec P190. Den dukket ikke opp i Lanseringsguiden på noe tidspunkt heller, uten at jeg vet hvorfor...

Uansett, både Amentio, itButikken og Stretto har den allerede inne på lager ifølge nettsidene deres.

La den inn nå.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar

Nye CD/DVD-brennere har jo nesten alle lightscribe muligheter, så hvorfor finnes det ikke noen lightscribe CD-R, eller CD+R på PrisGuiden?

Dette er visst ingen spesiell mangel ved Prisguiden, men en generell mangel i Norge, etter hva jeg har funnet ut. En rask sjekk på eBay viser at i USA flommer det over av både lightscribe CD-R, og CD+R til ca $15 for spindler med 50, fra både Verbatim og HP, så jeg kan jo alltids kjøpe derfra, men portoen overstiger prisen for lightscribe-CD-spindlene med noen 100-prosenter

Her i landet finnes det så langt jeg har klart å finne ut, kun DVD med lightscribe

Hva kommer det av?

Kanskje skulle vi slå oss sammen og importere selv, til engrospris?

Etter en del mer leting fant jeg allikevel, tilsist et par norske online butikker med lightscribe CD, så grossistidéen var nok ikke så god. Her fra Komplett.no:

310065.jpg

Verbatim 52x CD-R 80min 700MB Super Azo LightScribe 10-pack Jewel Case til kr 79,-

Men, på Prisguiden finnes det altså ikke noen lightscribe CD-R(!?) :thumbdown:

Endret av truud2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...