Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne vært nyttig med en liten opprydding i kategorien minnekort:

https://prisguiden.no/minnekort.html

Kapasiteten er nå oppgitt som 256MB, 512MB osv opp til 8192MB. Der kunne man godt ha brukt GiB i stedet for MB og hatt størrelsene: 1; 2; 4; 8; 16.

Da blir det likere kapasitetsmenyen på minnepinner. Men også i den kategorien kan det gjøres litt. F.eks bytte ut GB med GiB og fjerne de ubrukte størrelsene 3, 5, 6 og 7. Rekkefølgen på resten kan sikkert legges bedre enn nå. Nå er det 1, 16, 2, 3, 4 osv. En bedre rekkefølge er 1, 2 ,4, 8, 16.

Lenke til kommentar
Heisann, savner Fortron Source Blue Storm II 500 Watt,Active  PFC, 4xSATA, ATX, 2xPCI-E, 20/24pin

Noen mulighet for rask innleggelse, ettersom varen allerede er bestilt og vil da se hvor mye jeg kunne ha fått den for andre steder ?

8781516[/snapback]

Inne.

EDIT: La inn 350W- og 400W-versjonene også!

8781891[/snapback]

Flott!, meg som ikke sjekket godt nok da ;)

På lenker kan du jo legge

Test av 500w til, ganske seriøst opplegg som forteller ganske så mye om den.

Og hvis du klarer kan du jo legge inn at det er 6x Molex kontakter.

;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Savner Sony 40D3000 og 32D3000 (LCD-TV). Storebror 46D3000 er for øvrig allerede registrert som produkt i prisguiden.

8787234[/snapback]

Lagt inn.

På lenker kan du jo legge

Test av 500w til, ganske seriøst opplegg som forteller ganske så mye om den.

Og hvis du klarer kan du jo legge inn at det er 6x Molex kontakter.

Molex... Say what? :dontgetit: Der stopper mine kunnskaper på det feltet.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hm, som dere sikkert skjønner er jeg ikke så utrolig dreven på det feltet der. Men jeg skal være noen uker hos HW.no i sommer, kan vel spørre om å få et lite kurs i kabler og slikt. :)

Lenke til kommentar

Du kan bare spørre oss også Vegard, vi har ingenting i mot å tipse og vi er takknemlig for jobben du gjør ;)

Vi er tross alt et forum fult av vennligstilte, flinke og hyggelige "datanerder" hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...