Maynard James Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Savner Asus a7n8x-E Deluxe Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Syns det er litt dumt at ting ikke er helt oppdatert. Som f.eks er PDAen Fujitsu Siemens LOOX 600 i prisguiden, mens 610 modellen ikke er der ... Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Syns det er litt dumt at ting ikke er helt oppdatert. Som f.eks er PDAen Fujitsu Siemens LOOX 600 i prisguiden, mens 610 modellen ikke er der ... Vi forsøker å oppdatere så godt vi kan. Har lagt til 610 modellen nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Savner Asus a7n8x-E Deluxe Takk for meldingen Nå er det påplass inkl. tester Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva med harddisk kjølere? Det hadde egentlig vært litt genialt om dere la til. Spesiel siden flere og flere velger å kjøpe dette... Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva med harddisk kjølere? Det hadde egentlig vært litt genialt om dere la til. Spesiel siden flere og flere velger å kjøpe dette... Vi håper på få til en ordning på dette sammen med Overklokking.no. Hardware.no har forholdsvis mange varekategorier og holde styr på, så med mindre vi får med oss flere folk til å legge inn varer vil ikke dette være aktuelt med det første. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hva med harddisk kjølere? Det hadde egentlig vært litt genialt om dere la til. Spesiel siden flere og flere velger å kjøpe dette... Etter nattens oppdatering ligger der noen i "annet" kategorien. Dersom du søker etter "harddisk ramme/kjøler" vil de dukke opp. Noen (flyttbare-)rammer er forøvrig allerede på plass. Endret 13. mai 2004 av Dollar Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Syns dere burde legge inn flere av Lian Lis kabinetter, siden dette jo er et populært merke. Savner også Colorcase, men det er kanskje ikke så mange andre som gjør det? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Savner også Colorcase, men det er kanskje ikke så mange andre som gjør det? Enig! Rimelige "papir-kabinetter" med fett design og bra tilkoblinger ( f.eks. i front ) er også interessant syns jeg - hvis psu'n holder nogenlunde mål, så er det likegyldig om den ikke holder til å fraktes rundt på LAN som en "aluminium bunkers", men står bra der den står... edit: f.eks. i en test ble det nevnt at platene var så tynne at når knekken i et sidepanel ble tråkka på, så ble det bøyd .... javel, man vet at det er snakk om tynt blekk, men de produserer også slike kommentarer: Undertegnede har mye erfaring med både Chieftec og Lian Li kabinetter fra før av, og må nok erkjenne at Chieftec-kabinettet nå må vike plass for ThinkTank Endret 13. mai 2004 av Zink Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sånn ca. tror dere at dere får microplex inne på prisguiden? Da blir alt så mye lettere for meg når jeg skal finne ut hva jeg skal kutte ned og hvor mye(jeg ligger en del over budskjettet mitt, hehe) fordi jeg skal kjøpe ny pc, men en del skal komme fra microplex. Så jeg gleder meg til dere får lagt inn microplex.no håper bare den kommer snart! Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sånn ca. tror dere at dere får microplex inne på prisguiden? Da blir alt så mye lettere for meg når jeg skal finne ut hva jeg skal kutte ned og hvor mye(jeg ligger en del over budskjettet mitt, hehe) fordi jeg skal kjøpe ny pc, men en del skal komme fra microplex. Så jeg gleder meg til dere får lagt inn microplex.no håper bare den kommer snart! Vi har ingen mulighet til å si noe om når Microplex kommer med. Vi venter kun på at Microplex skal gi oss tilgang til en prisliste, og etter det jeg ble fortalt tidligere i vår skulle dette komme på plass i løpet av sommeren. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sånn ca. tror dere at dere får microplex inne på prisguiden? Da blir alt så mye lettere for meg når jeg skal finne ut hva jeg skal kutte ned og hvor mye(jeg ligger en del over budskjettet mitt, hehe) fordi jeg skal kjøpe ny pc, men en del skal komme fra microplex. Så jeg gleder meg til dere får lagt inn microplex.no håper bare den kommer snart! Vi har ingen mulighet til å si noe om når Microplex kommer med. Vi venter kun på at Microplex skal gi oss tilgang til en prisliste, og etter det jeg ble fortalt tidligere i vår skulle dette komme på plass i løpet av sommeren. Mvh, Amund Ok:) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har ikke lest hele tråden, så ikke skyt meg... Joysticker/ratt/generelt spilltilbehør? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vifter? delta, papst osv... kjølere? 3dfxcool savnes også. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Mushkin minnebrikker og Opteron 250 (regner med at denne ikke er lagt inn enda grunnet at den nettopp har kommet)! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Syns det er litt dumt at ting ikke er helt oppdatert. Som f.eks er PDAen Fujitsu Siemens LOOX 600 i prisguiden, mens 610 modellen ikke er der ... Vi forsøker å oppdatere så godt vi kan. Har lagt til 610 modellen nå. Mvh, Amund Takk. Veldig bra. Bare en liten ting ... 610 finnes i både BT (som dere har lagt til) og BT/WLAN utgave ... hadde vært veldig fint med begge i prisguiden (om det er mulig). Lenke til kommentar
amund Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da er både LOOX 610 BT og LOOX 610BT/WLAN på plass. Takk for tipset! Mvh, Amund Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Sånn ca. tror dere at dere får microplex inne på prisguiden? Da blir alt så mye lettere for meg når jeg skal finne ut hva jeg skal kutte ned og hvor mye(jeg ligger en del over budskjettet mitt, hehe) fordi jeg skal kjøpe ny pc, men en del skal komme fra microplex. Så jeg gleder meg til dere får lagt inn microplex.no håper bare den kommer snart! Vi har ingen mulighet til å si noe om når Microplex kommer med. Vi venter kun på at Microplex skal gi oss tilgang til en prisliste, og etter det jeg ble fortalt tidligere i vår skulle dette komme på plass i løpet av sommeren. Mvh, Amund Da ber jeg alle som leser dette sende en mail til [email protected] og mase. De bør få ræva i gir! Å være med på prisguiden her må jo være noe av det mest salgsfremmende de kan gjøre, så da synes jeg det er underlig at de ikke prioriterer det høyere! Hvis moderator har fått vite at det er force majeur som hindrer dem, så si bare fra så vi ikke sender masse unødvendig mail... Endret 26. mai 2004 av o-haavard Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Vi er dessverre så teite at vi må vente til vi har et økonomisystem som støtter eksport av prislister innen vi kan gjøre dette. Espen Faale Daglig Leder / Managing Director Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg Tlf: +47-69127790, Fax: +47-69127791 http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan dere være så snille å legge inn kategorien vifter og kjølere(eller en lignende kategori) på prisguiden. Fordi det er så latterlig at man kan finne priser på cup-kjølere og vifter, hvis man søker på hvert enkelt produkt. Men man kan ikke se alle viftene og cpu kjølere. Fix dette pls, jeg blir irritert over at jeg ikke kan legge til den vifta jeg vil skal være på handlevognen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg