Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du at det kan være mulig å opprette en egen sjanger for Ipod og bærbare høyttalere under Lyd ?

Det hadde vært knall om dette kunne blitt gjort, slik at man kan skille høyttalerene lettere fra hverandre.

8371371[/snapback]

Jeg finner tid til å jobbe med MP3-spiller-tilbehør blant alt stresset siste halvår av tiendeklasse. Men høyttalerkategorien er det som tas først, regner jeg med. Skal bli mulig å søke på grensesnitt.

Lenke til kommentar

"Kanskje du har tips til hva vi kan gjøre bedre?"

Jeg har i alle fall et par ting jeg savner i produktspesifikasjonene / søkebegrensninger.

På tastaturer:

- Profil. Flate tastaturer er "in" men det kan være vanskelig å se på bildene hvor høye taster det egentlig er. Ikke mulig å søke på dette.

Forslag til alternativer: "flat / høy". Eventuelt. "laptop / desktop" eller mer teknisk "scissor switch / standard"... Siste er et kanskje et dårlig alternativ da det finnes 10+ typer switcher for tastatur.

- Keypad. Alternativer: "Ja / Nei".

- Medietaster. Antall.

- Dimensjoner. Det er som regel ikke mulig å se om et tastatur er 52 eller 38 cm bredt, noe som utgjør veldig stor forskjell dersom man skal ha plass til musa på en tastaturskuff.

På skjermkort:

- Prosessorprodusent. Hvis jeg ønsker å sammenligne f.eks ATI-kort uten vifte, og ikke bryr meg om hvilken fabrikk som lodder sammen kortene, må jeg gjøre et søk for X1900GT, ett for X1900XT, ett søk for X1950 Crossfire, ett for X1950GT, et for X1950XT, ett for X1950XTX, ett for X1950 Pro... På en helt annen plass i lista X1900 XT Crossfire, og X1900XTX. Og det var bare X19xx-serien...

Søk på skjermkort er rett og slett imponerende tungvindt med mindre du vet nøyaktig hvilken prosessor du vil ha.

:)

Lenke til kommentar
"Kanskje du har tips til hva vi kan gjøre bedre?"

På skjermkort:

- Prosessorprodusent. Hvis jeg ønsker å sammenligne f.eks ATI-kort uten vifte, og ikke bryr meg om hvilken fabrikk som lodder sammen kortene, må jeg gjøre et søk for X1900GT, ett for X1900XT, ett søk for X1950 Crossfire, ett for X1950GT, et for X1950XT, ett for X1950XTX, ett for X1950 Pro... På en helt annen plass i lista X1900 XT Crossfire, og X1900XTX. Og det var bare X19xx-serien...

Søk på skjermkort er rett og slett imponerende tungvindt med mindre du vet nøyaktig hvilken prosessor du vil ha. :)

8403861[/snapback]

Som en midlertidig løsning kan du velge avansert søk og velge Crossfire-støtte: Ja og Vifte: Nei

De fleste ATI-kortene støtter nå Crossfire så det skal ikke bli så mange kort man går glipp av da.

Men jeg er enig i at det burde vært valg for Alle ATI-grafikkprosessorer og alle Nvidia-grafikkprosessorer i listen over grafikkprosessorer.

Lenke til kommentar
Men jeg er enig i at det burde vært valg for Alle ATI-grafikkprosessorer og alle Nvidia-grafikkprosessorer i listen over grafikkprosessorer.

8403901[/snapback]

Du får så elegant formulert det jeg forsøkte si. :D

Det hadde hjulpet om dropdownlista var en multiselect i stedet, og kanskje til og med sortert alfabetisk i stedet for etter ID. :B

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Hva med å få inn AMD Athlon 64 X2 5600+ sokkel AM2? Er vel på tide snart? 5400+ og 6000+ har jo blitt lagt inn for leeeenge siden

8439731[/snapback]

Den har vist ligget i prisguiden lenge, men merkelig nok mangler det noe data på den. Blant annet spesifikasjonen som sier at den er dobbeltkjerne. Dermed finner man den ikke når man søker etter dobbeltkjerner.

8445875[/snapback]

Ja skulle du ha sett hvis man bare søkte på AM2 og ikke noe mere da kom den frem gitt ;) Kanskje på tide og fikse at den dukker opp hvis man søker på f.eks dobbeltkjerner? Kom jo ikke frem hvis man klikket av på enkeltkjerne heller. Artig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...