amund Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Savner en prisguide som det går an å bruke. Prisene i guiden stemmer overhodet ikke med prisene du finner på mange av webshopene. -z00l- Kan du gi noen eksempler, slik at vi kan sjekke opp dette? Vi gjør vårt beste for å presentere korrekt pris til en hver tid, så noen URL'er til feilene du nevner hadde vært veldig nyttig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Harddisker Western Digital USB2.0/Firewire 160/250GB 8MB Dual Option Media Center Western Digital USB2.0/Firewire 250GB 8MB Dual Option Flere eksterne LaCie harddisker. Kanskje dere kan ordne sånn at USB og Firwire vises i samme kategori som USB. Og samme til Firewire. Ellers er alt helt supert! Offtopic: Kanskje dere kan lage en egen side for erfaringer? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Savner en prisguide som det går an å bruke. Prisene i guiden stemmer overhodet ikke med prisene du finner på mange av webshopene. -z00l- Det hender når butikkene ligger inn f.eks demovarer, tilbud o.l Det er ikke alltid de er oppdatert fra butikken sin side. Men HW sin prisguide er den beste i Norge! Kan du finne et bedre alternativ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er ingen D-Link produkter i Nettverk-kategorien! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hvilke butikker er det tatt med i pris guiden? hvis jeg søker på cpu p4 2,6c så ligger den på for eks 1500kr kan den da ligge til 1200kr på abbdull data as? er alle butikkene med så man kan stole blindt på guiden? Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hvilke butikker er det tatt med i pris guiden?hvis jeg søker på cpu p4 2,6c så ligger den på for eks 1500kr kan den da ligge til 1200kr på abbdull data as? er alle butikkene med så man kan stole blindt på guiden? Du finner en komplett liste over butikkene som er med i prisguiden her: https://prisguiden.no/vis_webshoper.php Mvh, Amund Lenke til kommentar
norrick Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vannkjøling og ekstremkjøling er det som står aller høyest på min ønskeliste! Egen kategori for luftkjølere er også ønskelig. Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 mini-ITX-kort og mulighet for å søke på formfaktor i hovedkort. Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg savner faktisk et par kabinetter av merket Lepont.. hadde vært schtili om dere kunne legge det till, slik at jeg fikk c erfaringene til folk med disse kabinettene. Kabinettene selges hos www.microplex.no Lepont kabinett Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg savner faktisk et par kabinetter av merket Lepont..hadde vært schtili om dere kunne legge det till, slik at jeg fikk c erfaringene til folk med disse kabinettene. Kabinettene selges hos www.microplex.no Lepont kabinett Problemet er at Microplex ikke er med i prisguiden for øyeblikket. Vi har kontaktet dem, og de har gitt tilbakemelding om at de ønsker å bli med så fort som mulig, men at de venter på tekniske løsninger som gjør dette mulig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Eg savner en del Sony headset i prisguiden, dere har riktignok oppdatert med nye headset no nylig, men eg synest likevell at det forsatt er for lite av Sony. Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg synes dere burde legge til microplex.no sine produkter inn på Prisguiden Fordi det er så mange bra kabinetter og annet kult hardware som de har der. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Som sagt: Vi har kontaktet dem, og de har gitt tilbakemelding om at de ønsker å bli med så fort som mulig, men at de venter på tekniske løsninger som gjør dette mulig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nettverkskabler og vifter Vifter er på vei Nettverkskabler er noe vi kunne lagt inn, men det kommer ikke med det første. Merking og spesifikasjoner (eller mangel på) hos mange databutikkene vil gjøre det vanskelig å få en god og fullstendig oversikt over dette, idag. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 VIA mini-itx hovedkort. Ser at det går an å søke på dem, men prisguiden finner kun ett hovedkort. Ikke alle de andre som butikkene har på lager... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er ingen D-Link produkter i Nettverk-kategorien! Jo, det er det, HER Lenke til kommentar
amund Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Vi er også i ferd med å flytte trådløst nettverksutstyr over i en egen kategori, "Nettverk, trådløst". Denne kategorien er temmelig bra oppdatert (også med D-Link-produkter): https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=62 Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg