Revox Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 På bærbare pc'er. Sortering etter grafikk kort uten tvil, eller ihvertfall hatt valget Dedikert skjermkort og minne : Ja eller Nei. Kanskje en liten opprydding i cpu valget? Hvor mange laptop'er har XP-m (DTR) Eller XP-M (LV) eller mobile athlon 4, eller mobile Duron, eller Pentium 4-m, eller celeron m (LV),e eller celeron m (ulv), eller pentium 3-m,eller transmeta crusoe, eller transmeta efficion? Det er ingen kjøpbare pr dags dato og for 80% av dem er det vel heller usannsynlig at det blir produsert laptop'er med noen av de i. Har også tidligere spurt etter kategorien : Klima. Under småelektrisk. Er veldig greit å kunne søke på f.eks luftrensere og ikke minst Aircondition maskiner. Søk på f.eks pianolakk innen høyttalere gir ingen resultat selv om mange har det nevnt i linken sin. På tv delen kunne det vært greit å hatt mulighet å søke på pc-ingang (vga,dvi). Fot eller veggfeste, enkel,dobbel eller ingen tuner, antall inganger av f.eks scart,hdmi. En liten alfabetisk rekkefølge hadde vært fint på valg av Grafikk prosessor. Der kommer modellene i hytt å gæver. Eventuellt ha et lite mellomrom mellom generasjon og merke. Chipsett på hovedkort burde vært begrenset av sokkel,prosessor eller motsatt. Velger man en bestemt sokkel eller f.eks prosessor kan de chipsettene som ikke passer dette forsvinne fra lista. Er håpløst mange valg for en som kanskje ikke har så mye greie på dette. Er det jeg gidder forløpig. Finner sikkert mer etterhvert Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde vært kjekt hvis dere kunne ha lagt inn dette kabinettet i prisguiden, selv om det er vanskelig å få tak i kabinettet i dag: Zalman Fatal1ty FC-ZE1 Champ1on Her er direkte linken til Zalman sin side med info om kabinettet: LINK Lenke til kommentar
n1ce Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fant et kult kabinett som jeg ikke fant når jeg søkte på prisguiden, her er det en link til hjemmesiden for produsentene av kabinettet: http://www.ultraproducts.com/ Er det fordi ingen av databasene til nettbutikkene har den lagt inn? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 N1ce: kanskje du kunne spesifisere hvilket kabinett ? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Muligheter for å filtrere om en LCD-skjerm eksempelvis er TN eller IPS-basert hadde vært fint. Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Heisann Jeg har lenge savnet muligheten til å inngi hvilket format en "mp3"-spiller må støtte. Smeg out... Lenke til kommentar
senderos Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Batterigrep, hovudsakleg Canon for min del. Aktuell modell: Canon BG-E3 Battery Grip. Lenke til kommentar
ivaroslo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Savner HTC PDA. http://www.htc.com/ Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 MGE har en masse fine low-end UPSer, men bare de litt dyrere vises i prisguiden. Skulle gjerne hatt inn flest mulig av disse produktene. Ellers har jeg en feature-request for handlekurven: Det som hadde vært veldig fint der, hadde vært om man kunne legge inn forskjellige alternativer (det spiller liten rolle om disken er en Seagate eller en WD), slik at man kunne få den nettbutikken som hadde flest billigst men ikke begrenset til ett alternativ. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er veldig enig i et par ting som har allerede vært nevnt: - UPS'er: MGE Pulsar Ellipse ASR serien, for eksempel. Mange webshopper har de, men det produktet vises ikke i det hele tatt i prisguiden. Dette gjelder mange andre UPS'er (dvs. fra andre produsenter/produktserier) og. - Kabler: Egen kategori. Definitivt. Et eksempel her er at man må faktisk bruke søkemotoren for å finne og sammenligne 2-15m HDMI-HDMI eller HDMI-DVI kabler. Har vanskelig for å finne kabler generelt i prisguiden, utenom interne neon SATA kabler (som det er veldig få av). - Lyd/Surround-anlegg: Greit nok, jeg forventer ikke at kategorien skal inneholde alle high-end anleggene man finner hos HIFI Center kjeden (for eksempel), men jeg tror det finnes mange webshopper som selger andre rimelige gode anlegg eller seperate komponenter generelt (høytalere, receivere, etc. etc.) som skulle gjerne ha vært i guiden. Jeg bruker prisguiden som oftest for å finne og sammenligne datautstyr før jeg går til innkjøp av noe, men det hadde vært kjempe hvis den ble utvidet bare litte bitte gran. Ellers funker den supert og dere gjør jobben mye lettere for oss brukere! Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Savner ett spesifikt produkt: NaturalPoint TrackIR 4 PRO Denne finner jeg kun ved hjelp av fritekstsøk (søk på "trackir"), og da kun under headingen "Treff i nettbutikkenes prislister" Dere har TrackIR 3 inne i produktdatabasen, men altså av en eller annen grunn ikke den nyeste versjonen, selv om den har vært i salg en stund og ihvertfall 7 forskjellige nettbutikker fører denne. For øvrig, takk for en glimrende tjeneste! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det hadde vært fin om dere kunne ha lagt ut prosessoroppgraderinger til macintosh under kategorien for cpu! Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ta turen innom de 10 største webshopene. Se på menyer og undermenyer. Jeg mener at alt det det finnes en katogori/underkatogori for burde ha en katogori i prisguiden. En annen ting jeg øsner er; Hvis jeg f.eks søker på navnet til si en skjermkabel, så får jeg opp priser og nettbutikker, men jeg har ikke funnet en knapp å trykke på for å komme til katogori for kabler. Det er så mye mer oversiktlig om man kan trykke seg from til en egen gruppe for nesten alt tenkelig utstyr i stedet for frisøk. Wildthing Lenke til kommentar
l_man Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Liten oppdatering under lyd i prisguiden. Sånn på pc-høytalere finner jeg kun Logitech Z-5450 og Z-5500. Hvor er det blitt av Logitech Z-5400? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Panasonic TX-32LX600 mangler i prisguiden. Specs: http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.a...r=406&view=spec Endret 4. januar 2007 av Capo Crimini Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg savner et grafkkort: Nemlig det som kom best ut i test i HjemmePC. XFX GeForce 7900GS 600M XXX. De har den på PCUtstyr.no Her er link: XFX GeForce 7900GS 600M XXX Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skulle gjerne hatt mulighet for å begrense skjemsøk på minimum oppløsning. Søker du f.eks på 30" skjermer får man med en rekke modeller med lav oppløsning, mens de som er bergnet på pC-bruk havner langt nede listen. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 SAS-kabler! Er litt drittlei fjortentegnsregelen! 7614783[/snapback] Hva er SAS-kabler? Hvis det er noe enkelt, kan jeg skrive det opp på gjørelista mi. (Og det går an å skrive f.eks. "Jeg savner SAS-kabler i prisguiden!", så slipper du å bryte noen regler. ) 7615943[/snapback] De nye harddiskene. Dere har noen av dem, men ingen kabler Jeg vet ingenting om SAS! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ta turen innom de 10 største webshopene.Se på menyer og undermenyer. Jeg mener at alt det det finnes en katogori/underkatogori for burde ha en katogori i prisguiden. En annen ting jeg øsner er; Hvis jeg f.eks søker på navnet til si en skjermkabel, så får jeg opp priser og nettbutikker, men jeg har ikke funnet en knapp å trykke på for å komme til katogori for kabler. Det er så mye mer oversiktlig om man kan trykke seg from til en egen gruppe for nesten alt tenkelig utstyr i stedet for frisøk. Wildthing 7638750[/snapback] Helt enig med dettte, vil gjerne åpen for en mulighet slik at jeg kan åpne selve varen i prisguiden når jeg finner den via søk og også ha en mulighet for å legge dette til en handleliste. Når jeg kikker her inne la jeg merke til at selve webshopen databutikken.no manglet mange steder etter som jeg har forstått så er den ganske konkurrerende prismessig. Jeg savner også en egen kategori for usb basert ekstra utstyr, slet f.eks. med å finne usb basert fingeravtrykk scanner. som f.eks. denne? trondemor Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om det har blitt nevnt enda, men orker ikke å lese gjennom 49 sider så tidlig på morgenen. Syns dere kunne forbedret mulighetene for å angi egenskaper til projektorer, om de skal vere HD-ready osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg