frode20 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dere har mange fine ting i prislisten, kanskje det er på tide å sette inn casemod utstyr som vifter, kald katode, kabinetter, kabler og sånn. Bare et forslag om hva som mangler. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 frode20: Vifter, Kald Katode, Kabinetter og Kabler Lenke til kommentar
reidar76 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Prisguiden er bare helt super! Jeg bruker den derimot ikke bare til å finne lave priser, men til å finne ut hvilke nettbutikker som har hvilke produkter. F.eks. hvilke mini-ITX kort med socket 479 er tilgjengelige i norsk nettbutikker. Det jeg savner er muligheten til å søke på flere av detaljene. F.eks. dersom man ønsker et nytt lite kabinett som passer sammen med LCD-TVen, er det ingen mulighet til å søke på høyde, bredde og ikke minst dybde i cm. Bare på hvilke hovedkort format som støttes. Størrelse "mini", "desktop" osv. kan kuttes. Mega size kabinetter finnes f.eks. i "mini" kategorien osv. Mye bedre å kunne søke på maks mål bxhxd osv. Dvs. søk direkte i detaljene om et produkt. Endret 3. januar 2007 av reidar76 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 det blir for vanskelig da, for mye ork til de Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg savner Xeon socket 775 CPUene. Henholdsvis Xeon 3040, 3050, 3060 og 3070 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) En egen kategori for "Bærbar lyd" ? Endret 3. januar 2007 av deagle commander Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 En egen kategori for "Bærbar lyd" ? 7634501[/snapback] Og det er? Lenke til kommentar
henrikpenrik Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dere burde ha med websjappenes fraktpriser. Det nytter ikke at en butikk har lavest pris på en vare hvis den samtidig har skyhøy fraktpris. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 små høytalere til mp3 spillere, mobiltelefoner, altså "mobile" høytalere, tenker det var det han mente, ja det kunne vært kjekt! ^^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bedre treff få bærbare & andre produkter! Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Mer støtte for filtrering i hovedkort-seksjonen Endret 3. januar 2007 av astradoz Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 BenQ FP241WZ http://benq.com/products/LCD/?product=839&...=specifications Lenke til kommentar
Murten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med dvd rom/brenner, minne batteri og forskjellig utstyr til bærbar pc, jeg var inne og lette men fant ikke noe. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 syns dere skulle ha med webcam'er og tunere å slikt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Thermaltake Kandalf LCS kabinettene! Jeg tror disse vil bli en styor hit, og jeg savner dem i prisguiden (du finner dem, men bare i selve nettbutikkene, ikke som et eget produkt med beskrivelse, priser, erfaringer etc. Lenke til kommentar
Amland Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med Packard Bell sine eksterne harddisker av typen Store and Play MPX De er jo rett å slett geniale. Vet at Frecom også har tilsvarende. Lenke til kommentar
frdrk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kunne godt tenke meg et bedre utvalg av cd spillere, er veldig dårlig utvalg der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 kankje litt mere detaljer på visse ting 1322012[/snapback] Kanskje en ide' og fortelle hvilke "visse ting" som det kunne vært mer info om? Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Prosjektorer. Dette burde vi fått inn her. ellers hadde det vårt fint å kunne velge bærbar datamaskin ut fra grafikkløsning. Ellers er det ett must å få inn "gloss/ikke gloss" som ett valg på skjermer (det e ett helvete å finne ut om en skjerm e glossa eller ikke) Til slutt burde man på mp3 spillere kunne velge etter fysisk størrelse og matereal (metal/plast). Thats it for now Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Blir kanskje mye å spør om med tanke på arbeidet som må legges i det , men en oversikt over diverse musikkutstyr. PA-anlegg, miksere, effektbrett, gitarer, basser, piano o.l fra forskjellige forhandlere på nettet. EDIT: Prosjektorer finner du her: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=26 Endret 3. januar 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg