Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som jeg har lagt merke til i det siste er at når man bruker søk for å begrense så elimineres også alle produkter som mangler info på den gitte søkparameteren. Dette kan sikkert diskuteres, men jeg mener at søket da også bør vise de som man ikke vet om er det ene eller det andre. Man må selvsagt være litt mer opmerksom på hva som listes, men man går i hvertfall ikke glipp av gode alternativer.

 

For å gi et eksempel; under projektorer er det mange produkter som ikke inneholder noen informasjon om hvilken teknologi de er basert på. Dersom man da velger å vise alle LCD så viser den bare de som faktisk spesifiserer at de er LCD. Alle LCD projektorer som mangler denne informasjonen blir altså eliminert bort. Dette synes jeg er dumt.

 

Jeg er helt inneforstått med at man umulig kan oppnå full spesifikasjonsdekning på alle produkter, men da bør vel ikke produktene elimineres i søk basert på manglende informasjon.

Lenke til kommentar
Ja det hadde jo vært best siden bruker da lettere blir oppmerksom på at det ikke nødvendigvis er det han/hun søker etter.

7334902[/snapback]

Hm, det er ganske mye som står som "unknown" nå, men jeg tror prisguiden fungerer slik at det som står som unknown ikke vises utad, kun innad.

Lenke til kommentar

Kategorien "Fjernkontroller" mangler i margen.

https://prisguiden.no/fjernkontroller.html

 

 

Kategorier

 

* Barebone PC

* Blekkskrivere

* Blåtann-adaptere

* Bærbar PC

* CD/DVD

* CPU-/prosessorkjølere

* CPU/prosessor

* GPS

* Harddisk

* Hodesett

* Hovedkort

* Høyttalere

* Kabinett

* Kontrollerkort

* Laserskrivere

* Lydkort

* Media

* Minne/RAM

* Minnepinner

* MP3-spiller

* Multifunksjonsskrivere

* Mus

* Musmatter

* Nettverk

* PDA/Håndholdt PC

* Programvare

* Projektor

* Skanner

* Skjermer

* Skjermkort

* Stasjonær PC

* Strømforsyning (PSU)

* Tastatur

* Tegnebrett

* Trådløst nettverk

* TV

* TV-/videokort

* UPS og overspenningsvern

* Varmeledende pasta/lim/pads

* Vifter

* Web-kamera

Lenke til kommentar
Savner bærevæsker til stasjonære datamaskiner!

 

Så kalt lanbag;)

 

Sjekk ut www.shg.no der ligger det noen;) så ligger det noen på microplex;)

7365966[/snapback]

Det kan kanskje være interessant å ha med, du... Ikke mitt felt, men kan ta en titt når jeg er ferdig med de andre kategoriene som er under oppbygging.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...