Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Mange modeller av slimline DVD-spillere for bærbare PC-er:

 

- SONY CDRW/DVD 24X24X8X24X IDE BULK SLIMLINE W/O ACCS IN (CRX850E11)

- 60.NBI37.004 AOpen CD-RW/DVD slimline for 1557 for bærbar PC

- Samsung SN-S082D COMBO DVD Brännare 8x/8x/4x/4x/2,4x SLIMLINE BLACK BULK

- NEC ND-6750 Dual-Layer DVD +RW/R -RW/R 8X DVD-R 4X DVD-RW 24X CDR 16X CDRW Slimline Black bulk

- Lite-on SLW-831S-01 DVD+RW SLOT-IN SLIMLINE BLACK BULK

- DVD-CD-RW21-2314 S_Zepto Combo DVD/CD-RW Znote2114/2314 IDE, Slimline

- DVD-CD-RW2215 S_Zepto Combo DVD/CD-RW Znote22/2415W IDE, Slimline

- PHILIPS External USB 2.0 DVDRW Lightscribe Slimline 8x +R, 8x -R, 2.4x DoubleLayer (SPD3200CC/00)

- Sony Sony Slimline DVD±RW Drive, DWQ58A41

- IBM IDE Slimline DVD-ROM Drive IDE SLIMLINE DVD-ROM DRIVE (9124-1994)

- S26361-F3123-L1 Fujitsu-Siemens CD-RW/DVD RX200 CD-RW \ DVD ATAPI slimline

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stativer for LCD skjermer, for å henge den opp på veggen, bruke dual skjerm oppsett osv

6668050[/snapback]

Skal jobbe heltid hos HW i uka som kommer, så om det bestemmes at det skal opprettes en slik kategori, kan jeg legge inn mye. Skal først bli ferdig med projektorpærer, dog... Det er mange av dem. :p

6669208[/snapback]

 

 

 

Kan du si noe om fremgangen på denne saken ?

Lenke til kommentar
Stativer for LCD skjermer, for å henge den opp på veggen, bruke dual skjerm oppsett osv

6668050[/snapback]

Skal jobbe heltid hos HW i uka som kommer, så om det bestemmes at det skal opprettes en slik kategori, kan jeg legge inn mye. Skal først bli ferdig med projektorpærer, dog... Det er mange av dem. :p

6669208[/snapback]

 

 

 

Kan du si noe om fremgangen på denne saken ?

6775588[/snapback]

Ja, tok dette opp på internforumet, men har ikke blitt konkludert noe ennå. Med mindre vi får etterspørsler fra flere enn deg, vil nok ikke dette bli særlig prioritert å legge inn, og jeg har ikke mye myndighet til å opprette egne kategorier på egen hånd, men kan sparke det igang litt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er støttet av meg da jeg selv skal ha en LCD skjerm og det ikke er nødvendig å bruke nesten 1000,- på et stativ når man har muligheten til å finne en bedre pris. (Brudte ivhertfall ha hatt det)

6777573[/snapback]

Flott, da er det fra "flere hold". :wee:

Lenke til kommentar
Men har du/dere vurdert å gjhøre noe med kolosjonen av X1900XT 256mb og X1900XT 512mb ?

6777644[/snapback]

Mine hovedområder i prisguiden er mobiltelefoni, mp3-spillere og projektorer og tilbehør. Hovedkort og slikt har jeg overhodet ikke peiling på, så noen andre enn meg får ta opp det. :)

Lenke til kommentar
Det er nok enkelt. Bare legg til de skjermkortene omigjen bare med 512mb og noen andre priser ellers er spec. akkurat det same ...

6782252[/snapback]

Det låter jo greit nok, men har noen mobiltelefoner å legge inn nå, så de vil prioriteres.

 

Btw, ville det vært interesse for en prisguide-blogg hvor jeg forteller hvordan det egentlig er å jobbe i prisguiden? For meg virker det som om mange misforstår helt hvordan prisguiden virkelig fungerer. Vi sitter ikke og taster inn alle priser selv, f.eks., det er en database som tar seg av slikt. Det er jo over 50 000 produkter i prisguiden nå (skjønt mange av dem er utgåtte) så det ville vært litt mas om de i overkant av 20 prisguidearbeiderne skulle sjekke prisene på alle produktene hver dag.

Lenke til kommentar
Btw, ville det vært interesse for en prisguide-blogg hvor jeg forteller hvordan det egentlig er å jobbe i prisguiden? For meg virker det som om mange misforstår helt hvordan prisguiden virkelig fungerer. Vi sitter ikke og taster inn alle priser selv, f.eks., det er en database som tar seg av slikt. Det er jo over 50 000 produkter i prisguiden nå (skjønt mange av dem er utgåtte) så det ville vært litt mas om de i overkant av 20 prisguidearbeiderne skulle sjekke prisene på alle produktene hver dag.

6782316[/snapback]

 

Du kan jo bruke din egen blogg ?

(med mindre du bruker den til noe annet)

Lenke til kommentar
Du kan jo bruke din egen blogg ?

(med mindre du bruker den til noe annet)

6782677[/snapback]

Ja, det var den jeg tenkte på. Sjekk forøvrig ut forumbloggen min for bilder fra hw-lokalene da jeg jobbet der i februar i år. :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...