Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg savner noe i prisguiden om mobiler: Muligheten til å sortere mobiler på skjermoppløsning og skjermstørrelse.

 

Og på minnekort/minnepinner/mp3-spillere ønsker jeg muligheten for å sortere på størrelsene 2GiB, 4GiB, 8GiB, og 16GiB med flashminne.

6232247[/snapback]

 

Hei,

 

Dette kan gjøres mulig, men vi vil jo da få en god haug med søkekriterier i prisguiden, noe som ikke er så veeldig heldig, evnt legge dette til under avansert søk, om det var det du tenkte på simen?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Dette kan gjøres mulig, men vi vil jo da få en god haug med søkekriterier i prisguiden, noe som ikke er så veeldig heldig, evnt legge dette til under avansert søk, om det var det du tenkte på simen?

6237282[/snapback]

Jepp, det var det jeg tenkte på med skjermoppløsninga :)

 

Men det med minnepinner så finnes størrelse allerede i det enkle søket, så det er bare å legge til flere verdier på lista.

 

PS. Også verdiene 100GB, 750GB, 1, 1,5 og 2TB på harddisker siden det er veldig populært med 100GB 2,5" disker om dagen, og 750GB er på vei inn blant 3,5" og fordi eksterne diskkabinetter med mange disker har ofte 1-2TB.

Lenke til kommentar
Fra denne siden er er det masse tøft: http://www.sunbeamtech.com/index-2.html  Se spesielt på peripherales

6238928[/snapback]

Fant ingen treff på "Sunbeamtech" i fritekstsøket i prisguiden. Om du kan vise til sider hvor det bekreftes at det skal selges her til lands, kan jeg legge det til. :)

6239986[/snapback]

Ok, visste ikke at det ikke var butikker som ikke hadde det. Men tøffe saker var det jo uansett :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er flere specs for det på komplett.

 

EDIT- men det er der da ikke?(i prisguiden?)

6247503[/snapback]

Sorry, må bli flinkere til å sjekke denne tråden.

 

Skal legge til så mange specs jeg klarer, men har egentlig ikke så veldig mye peiling på slikt. ;)

 

EDIT: Hjelp, dette skjønte jeg meg ikke på. Kan noen kompetente medarbeidere fikse dette? :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Har ikke lest 34sider så vet ikke om det er blitt nevnt. Det finnes ihvertfall ikke i prisguiden.

 

Jeg savner veldig Klima & Varme produkter. Er selv på utkikk etter en mobil aircondition maskin da folding maskinene og lcd tv'en min gjør det nærmest ulevelig i leiligheten min. Og da med et soverom som har mindre vindu enn på et fly så hjelper ikke naturen mye til.

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
Er flere specs for det på komplett.

 

EDIT- men det er der da ikke?(i prisguiden?)

6247503[/snapback]

Sorry, må bli flinkere til å sjekke denne tråden.

 

Skal legge til så mange specs jeg klarer, men har egentlig ikke så veldig mye peiling på slikt. ;)

 

EDIT: Hjelp, dette skjønte jeg meg ikke på. Kan noen kompetente medarbeidere fikse dette? :p

6255735[/snapback]

 

Jeg har ikke tilgang på den kategorien for dette, samtidig ønksker jeg heller ikke dette :) Men hvis du bare tar det opp internt vil det bli ordnet..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...