Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Legg inn at Shg.no selger AMD FX60 langt billigere enn sine konkurrenter.

6032706[/snapback]

Har fått med dette i prisguiden nå. SHG merker sitt produkt litt annerledes enn de andre butikkene, som gjorde at de ikke ble fanget opp av vårt prissøk.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legg inn at Shg.no selger AMD FX60 langt billigere enn sine konkurrenter.

6032706[/snapback]

Har fått med dette i prisguiden nå. SHG merker sitt produkt litt annerledes enn de andre butikkene, som gjorde at de ikke ble fanget opp av vårt prissøk.

Mvh,

Amund

6033660[/snapback]

Den er god. Får du også lagt inn at de har DFI NF4 UT Ultra-D?

Lenke til kommentar

Flotters ;) Her er 2 til

Intel Pro/1000PT PCIe Desktop Adapter 1000BaseT, PCI Express x1, bulk

Intel Pro/1000PT PCIe DualPort Server Adapter (2x 1000BaseT), PCI Express x4

Dette er btw en GENIAL tråd, og et supert tiltak :yes:

Men kan jeg spørre om en annen ting i samma slengen? Ja jeg gjør det ;)

F.eks utgåtte produkter, og da mener jeg så utgåtte at de ikke eksisterer.

Når man klikker på et produkt er det ofte at kanskje de 10 siste produktene som står bakerst er priset til 0,- Noen er jo nye i enkelte tilfeller, men ofte er det utgåtte produkter, går det ann å fjerne de? Eks. AMD Athlon 64 3500+ ''Winchester''

Eller man ser etter f.eks et gammelt og billig skjermkort, og man begynner jo da å klikke på de produktene man vet er gamle. Det som er litt kjipt da er at man kan ende opp med å trykke på en hel haug av produkter som ikke er der

f.eks ati radeon 7500

Sikkert bare jeg som er litt pirkete, men jeg må jo spørre

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Faaeri er tilbake, og var på kontoret fredag hvertfall, Amund har tilgang til det, selvfølgelig, men når du legger inn et kamera er mye spesifikasjoner som skal fylles ut, og det er hovedsaklig Faaeri som legger til kameraer, men selvfølgelig. Untak skjer ;)

De andre skribente på akam har vel ikke tilgang på prisguiden, etter hva jeg vet. Selv om man er medarbeider gis ikke det tilgang til alt :)

Ole :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...