Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere legge inn disse minnebrikkene fra Corsair? De klokker veldig bra og fortjener sin plass i prisguiden :)

5899151[/snapback]

De er lagt inn fra før

prisguiden

5904773[/snapback]

Vel, det var da et svært dumt sted å legge dem. Finner de kun hvis jeg filtrerer ut DDR500, ikke f.eks. 2048MB. Legg de slik at en finner dem om en velger 2048MB som filter.

Lenke til kommentar

På noen av dell sine skjermer(f.eks. 2005fpw og 2405fpw) har de en løsning som fungerer som en slags kvm-switch(1 skjerm, to pc'er).

Kan dere sjekke om det er mulig å legge dette til som et punkt under søkekriterier under lcd-skjermer ?

Jeg ser på dette som en kjempefordel, men kunne ønske det hadde vært mulig å søke på akkurat denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har sett på 2005FPW, men er litt usikker på hva du mener. Er det inn-og utganger for mus og tastatur på skjermen? Hvis du tenker på at det kan kobles to PC-er (en på VGA og en på DVI) og mus/tastatur holdes utenom så er dette normalt for alle skjermer med flere innganger.

Jeg ser poenget i å gjøre dette søkbart. Per i dag går det vel ikke an å søke etter skjermer som har mer enn en inngang, men kun skjermer som har minst èn av de valgte. Hvorvidt det er mulig å implementere baser på dagens data er jeg usikker på, men skal dytte ballen videre til de som snekrer kode :)

Lenke til kommentar

Som enden nevner, kan vi få litt mer informasjon om hvordan dette faktisk fungerer?

Det er alltids mulig å få dette søkbart på en eller annen måte, men spørsmålet er jo om vi må legge inn denne informasjonen på alle skjermene først. Det blir det litt enklere å svare på dersom vi vet mer om "KVM-løsningen".

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på: Noen er jo styrt etter at de vil ha mest mulig produkter fra en butikk, og derfor er produktvalget styrt av dette, derfor vil jeg ha et søkealternativ hvor du kan velge hvilken butikk du vil ha fra.

Er det mulig å legge til dette søkealternativet i ALLE produktkategorier?

Og en ting: Nå virker det som microplex har begynt å betale for tjenesten, så hvorfor står det ingen priser på alle MIST viftene?

Lenke til kommentar

Amund og Enden:

Slik jeg har blitt forklart det, så kan du koble til to pc'er til en dell skjerm, og ved et tastetrykk i front, kan du veksle mellom hvilken av de to pc'ene du vil ha signal fra.

Blir ikke dette som en kvm-switch ?

Merk: dette er ikke noe jeg er professor i, men når jeg drev og leste om dell-skjermene, så var det en som nevnte dette, og da ble plutselig Dell-skjermen enda mer verdifull.

Patrick.M sitt forslag hadde vært kjempebra, eventuelt en måte å få "din" butikk øverst(alltid) og de andre sortert etter pris under.

Lenke til kommentar

Det blir ikke helt KVM-switch nei. Så vidt jeg husker står KVM for Keyboard, Video, Mouse. Altså at man switcher om alle tre tingene. Ett sett tastatur, skjerm og mus styrer to PCer.

Men vi kan kansje kalle det signalvelger eller noe sånt. Som enden sa i en annen tråd i dag: Denne funksjonen er nærmest standard på skjermer med både DVI og d-sub. Jeg fant i hvertfall ut at min Dell 19" 1905FP har denne funksjonen.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: Noen er jo styrt etter at de vil ha mest mulig produkter fra en butikk, og derfor er produktvalget styrt av dette, derfor vil jeg ha et søkealternativ hvor du kan velge hvilken butikk du vil ha fra.

Vi skulle gjerne hatt inn mulighet for at man kan styre hvilke butikker man vil vise priser på, men dette er en del arbeid å lage bra. Dessuten kan man ikke bruke de samme prinsippene med mellomlagring av data som vi bruker i dag, noe som fører til større belastning.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Gjør som jeg gjør.

Velg din handlevogn.

Finn din butikk på listen og hvis butikken ikke det skjermkortet du ville ha, trykker du på erstatt, og kan velge mellom de skjermkortene butikken faktisk har.

Edit:

Hadde vært veldig greit om en kunne sortere videokamera etter hvilken oppløsning de kan filme i, nå som HD-kamera er det nye.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...