spyro Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Swieftech Storm finnes hos microplex Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Da var de lagt til, men fant ikke noen ordentlige specs-kilder, så kan ikke garantere at det ble heeelt rett. http://www.de.nec.de/productoverview.php/id/666 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kan dere legge inn disse minnebrikkene fra Corsair? De klokker veldig bra og fortjener sin plass i prisguiden Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kan dere legge inn disse minnebrikkene fra Corsair? De klokker veldig bra og fortjener sin plass i prisguiden 5899151[/snapback] De er lagt inn fra før prisguiden Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kan dere legge inn disse minnebrikkene fra Corsair? De klokker veldig bra og fortjener sin plass i prisguiden 5899151[/snapback] De er lagt inn fra før prisguiden 5904773[/snapback] Vel, det var da et svært dumt sted å legge dem. Finner de kun hvis jeg filtrerer ut DDR500, ikke f.eks. 2048MB. Legg de slik at en finner dem om en velger 2048MB som filter. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Kan dere også legge inn dette 7600GT kortet fra ASUS? Edit: Og at SHG.no har DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D? Endret 12. april 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vet du om noen telefoner i prisguiden som er lagt inn som enten Siemens, eller BenQ, men som skulle vært Benq-Siemens? Hvis det ikke er det vil den nye produsenten dukke opp så snart det dukker opp en telefon som skal inn. http://www.mobyson.no/article.php?articleID=68&categoryID=84 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 På noen av dell sine skjermer(f.eks. 2005fpw og 2405fpw) har de en løsning som fungerer som en slags kvm-switch(1 skjerm, to pc'er). Kan dere sjekke om det er mulig å legge dette til som et punkt under søkekriterier under lcd-skjermer ? Jeg ser på dette som en kjempefordel, men kunne ønske det hadde vært mulig å søke på akkurat denne funksjonen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei, jeg har sett på 2005FPW, men er litt usikker på hva du mener. Er det inn-og utganger for mus og tastatur på skjermen? Hvis du tenker på at det kan kobles to PC-er (en på VGA og en på DVI) og mus/tastatur holdes utenom så er dette normalt for alle skjermer med flere innganger. Jeg ser poenget i å gjøre dette søkbart. Per i dag går det vel ikke an å søke etter skjermer som har mer enn en inngang, men kun skjermer som har minst èn av de valgte. Hvorvidt det er mulig å implementere baser på dagens data er jeg usikker på, men skal dytte ballen videre til de som snekrer kode Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Som enden nevner, kan vi få litt mer informasjon om hvordan dette faktisk fungerer? Det er alltids mulig å få dette søkbart på en eller annen måte, men spørsmålet er jo om vi må legge inn denne informasjonen på alle skjermene først. Det blir det litt enklere å svare på dersom vi vet mer om "KVM-løsningen". Mvh, Amund Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En ting jeg lurer på: Noen er jo styrt etter at de vil ha mest mulig produkter fra en butikk, og derfor er produktvalget styrt av dette, derfor vil jeg ha et søkealternativ hvor du kan velge hvilken butikk du vil ha fra. Er det mulig å legge til dette søkealternativet i ALLE produktkategorier? Og en ting: Nå virker det som microplex har begynt å betale for tjenesten, så hvorfor står det ingen priser på alle MIST viftene? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Amund og Enden: Slik jeg har blitt forklart det, så kan du koble til to pc'er til en dell skjerm, og ved et tastetrykk i front, kan du veksle mellom hvilken av de to pc'ene du vil ha signal fra. Blir ikke dette som en kvm-switch ? Merk: dette er ikke noe jeg er professor i, men når jeg drev og leste om dell-skjermene, så var det en som nevnte dette, og da ble plutselig Dell-skjermen enda mer verdifull. Patrick.M sitt forslag hadde vært kjempebra, eventuelt en måte å få "din" butikk øverst(alltid) og de andre sortert etter pris under. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det blir ikke helt KVM-switch nei. Så vidt jeg husker står KVM for Keyboard, Video, Mouse. Altså at man switcher om alle tre tingene. Ett sett tastatur, skjerm og mus styrer to PCer. Men vi kan kansje kalle det signalvelger eller noe sånt. Som enden sa i en annen tråd i dag: Denne funksjonen er nærmest standard på skjermer med både DVI og d-sub. Jeg fant i hvertfall ut at min Dell 19" 1905FP har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Og en ting: Nå virker det som microplex har begynt å betale for tjenesten, så hvorfor står det ingen priser på alle MIST viftene? 5975346[/snapback] Microplex velger selv hvilke produkter de vil at prisen skal vises på. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei, hvorfor ligger ikke Intels 631(3ghz cedarmill) og 641(3.2 ghz cedarmill) inne med egen produkt side.. jeg finner priser om jeg søker med det er ingen prishistorikk mm... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Respons på forslaget mitt da? Ozelot sin "Vri" var også bra. Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 En ting jeg lurer på: Noen er jo styrt etter at de vil ha mest mulig produkter fra en butikk, og derfor er produktvalget styrt av dette, derfor vil jeg ha et søkealternativ hvor du kan velge hvilken butikk du vil ha fra. Vi skulle gjerne hatt inn mulighet for at man kan styre hvilke butikker man vil vise priser på, men dette er en del arbeid å lage bra. Dessuten kan man ikke bruke de samme prinsippene med mellomlagring av data som vi bruker i dag, noe som fører til større belastning. Mvh, Amund Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hadde virkelig håpt på noe sånt, er så slit å lete igjennom X antall produkter for å finne noe som passer deg, og den nettbutikk du ønsker å kjøpe fra. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Gjør som jeg gjør. Velg din handlevogn. Finn din butikk på listen og hvis butikken ikke det skjermkortet du ville ha, trykker du på erstatt, og kan velge mellom de skjermkortene butikken faktisk har. Edit: Hadde vært veldig greit om en kunne sortere videokamera etter hvilken oppløsning de kan filme i, nå som HD-kamera er det nye. Endret 26. april 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kan dere legge inn denne ekstremt billige 1GB brikken fra Elixir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg