ThaMezzy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Microplex er ikke i prisguiden under noen produkter. 5699398[/snapback] Jeg ser hvertfall at Razer Copperhead musen har Microplex sin pris. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Dette ble spurt om før her en gang. Moderatorene sa at de ikke visste grunnen til dette(så vidt som jeg husker) Spørsmål: -Ser at vannkjølings'delen er ganske tom og mangler priser. En flott ting ville vært om dere la til Vannkjøling i listen på venstre siden på prisguide.hardware.no, kunne dere gjøre dette? Og er det greit om jeg lager en liste som jeg har gjort før, ..med ting innenfor vannkjøling? spør om det før jeg evt lager en, slik at jeg ikke får en kommentar som 'fint liste, men beklager. Vi har ikke tenkt å endre vannkjølings delen' dere skjønner Mvh Scotty Endret 4. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Microplex er ikke i prisguiden under noen produkter. 5699398[/snapback] Microplex er ikke i prisguiden under noen produkter. 5699398[/snapback] Jeg ser hvertfall at Razer Copperhead musen har Microplex sin pris. 5699965[/snapback] Joda, det e microplex linker under noen av kabinettene, villa bare at dera kan ta alle kabinettene Microplex har inne å legg de til i prisguiden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Og er det greit om jeg lager en liste som jeg har gjort før, ..med ting innenfor vannkjøling? spør om det før jeg evt lager en, slik at jeg ikke får en kommentar som 'fint liste, men beklager. Vi har ikke tenkt å endre vannkjølings delen'dere skjønner Mvh Scotty 5699995[/snapback] Det er bare å lage lister over produkter som mangler, så skal jeg hive meg over den fortløpende! Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 accelero nye vga-kjøleren fra ac bør legges til Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Savner: Vannkjøling Vannkjøling ->Radiator AquaComputer AquaComputer Airplex EVO 80 AquaComputer airplex 240 m/mounting plate AquaComputer airplex evo 240 external AquaComputer Connector side (pnc straight) Hardware Labs Black Ice Pro Xf-low Black Ice Pro II Xf-low Black Ice Pro III Xf-low Black Ice Xtreme Xf-low Black Ice Xtreme II Xf-low Black Ice Xtreme III Xf-low Swiftech Swiftech MCR-220 Thermochill ThermoChill PA120.1 ThermoChill PA120.2 ThermoChill PA120.3 ThermoChill PA160 Cooltek Mainstream 120 mm Single Maxistream 120 mm Triple Liquidfreezer - 120 mm Single Radiator Liquidfreezer - 120 mm Chieftec Cooltek Exstream 120 mm Dual D-tek Pro-120 Hi Performance Unpainted Pro-120 Core Alphacool Alle her Vannkjøling ->Vannblokk-CPU D-tek MP-05 Pro LE MP-05 SP LE DangerDen(vet ikke hvem som er i prisguiden fra før, pga forskjellige navn, men jeg la til alle her) Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940 Copper TDX Block for Intel 775 Processors Copper TDX Block for AMD XP/MP Copper TDX Block for Intel 478 Processors Copper TDX Block for AMD Motherboard Socket Tabs Copper TDX Block for Intel Xeon Processors Silver TDX Block AMD XP/MP Silver TDX Block for Athlon64 & Opteron 754/939/940 Silver TDX Block for Intel 775 Processors Silver TDX Block for Intel 478 Processors Silver TDX Block for Intel Xeon Processors Silver TDX Block for AMD Motherboard Socket Tabs Copper RBX for Athlon64 & Opteron 754/939/940 Copper RBX for Intel 775 Motherboards Copper RBX for Intel 478 Motherboards Copper RBX for AMD XP/MP Motherboards Copper RBX for Intel Xeon Motherboards Copper RBX for AMD Motherboard Socket Tabs MAZE4 for AMD Socket Tab Motherboards MAZE4 for AMD XP/MP Processors MAZE4 for Athlon64 & Opteron 754/939/940 MAZE4 for Intel 478 Processors MAZE4 for Intel Xeon Processors MAZE4-1 Peltier Version PolarFlo PolarFLO LoC Series Swiftech Swiftech APOGEE STORM Swiftech CPU-vannblokk, m/peltier Alphacool Alle her Vannkjøling ->Vannblokk-RAM(ny kategori) AquaComputer AC vannblokk, ramplex, RAM flere? Vannkjøling ->Vannblokk-Chipset(ny kategori) AquaComputer AC vannblokk, chipset, "twinplex", 925S AC vannblokk, chipset (P4), "twinplex" AC vannblokk, chipset (P4), "twinplex" AC vannblokk, chipset, "twinplex" AC vannblokk, "twinplex pro", Intel/nVidia AC vannblokk, "twinplex pro", SLI Type 1 DangerDen ASUS A8N MAZE4 Chipset Block DFI EXPERT MAZE4 CHIPSET Danger Den MAZE4 Chipset Block Danger Den MAZE4-Chipset Block (Intel 865/875) Swiftech Swiftech MCW30 Zalman ZM-NWB1 ZM-WB3 GOLD ZM-GWB2 ZM-WB2 GOLD Alphacool MB CAPE NB 42-X2 Copper MB CAPE NB 42-X2 Titan MB CAPE NB 42-X2 Plexi MB CAPE NB 42-X2 Blue MB CAPE NB 42-X2 Titanium WAK MB CAPE NB 42-X2 Rot WAK MB Alphacool NexXxoS NB-SLI 1 Northbridge MB Alphacool NexXxoS NBX-i4 4-eyelet MB Alphacool NexXxoS NBX-A Northbrid MB Alphacool SNB-I Silver Northbridg MB Alphacool SNB-A Silver Northbridge WAK MB CAPE NB 42-X2 Copper MB CAPE NB 42-X2 Red MB CAPE NB 42-X2 Natur WAK MB CAPE NB 42-X2 Plexi WAK MB CAPE NB 42-X2 Blau WAK MB CAPE NB 42-X2 Natur MB Alphacool NexXxoS NBX-N Northbrid MB Alphacool NexXxoS NBX-i Northbrid MB Alphacool SNB-I4 Silver MB Alphacool SNB-N Silver Northbridg Vannkjøling ->Skjermkort Aquacomputer Noen herfra (de som starter med AC) DangerDen Alle her ..og her Videre kommentarer Håper veldig at dere legger til priser på de 'nye' produktene samt de som er fra før. Dette er selvsagt veldig viktig. Er sikkert endel produsenter jeg har hoppet over, men det får gå. Kanskje jeg lager en liten liste med harddisk vannblokker i morgen, orker ikke mer nå, håper på forståelse Foresten.. Det er bare å lage lister over produkter som mangler, så skal jeg hive meg over den fortløpende! 5713808[/snapback] Lykke til Endret 7. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 wow, nice scotty, like det jeg ser:) Lenke til kommentar
ownCS Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 savner 7900 gt/gtx og 7600 gt Disse har blitt lagt ut på psdata Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Holy shit _Scotty_, godt jobba! Ser ut som er jeg nok å pusle med framover Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Holy shit _Scotty_, godt jobba! Ser ut som er jeg nok å pusle med framover 5716307[/snapback] Er ikke akkurat kjent for å komme med så veldig korte lister her i denne tråden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Holy shit _Scotty_, godt jobba! Ser ut som er jeg nok å pusle med framover 5716307[/snapback] Er ikke akkurat kjent for å komme med så veldig korte lister her i denne tråden 5716313[/snapback] Så lenge produktene du fører opp på listen ikke er utgåtte, så mottas alt med en stor takk. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hitachi PJ-TX200 projektor Finner den med fritekstsøk, men den har ikke egen side for prishistorikk, osv. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 eg syntes dere kunnet ha hatt fleire audio produkter... som f.eks Dynavoice sin høyttaler serie! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Savner: DFI LanParty UT RDX200CF-DR DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Venus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Savner: DFI LanParty UT RDX200CF-DR DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Venus 5722978[/snapback] Takk. Vil bli lagt inn i morgen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Tja. Skal dere lage egen produktside for BenQ-Siemens eller? Eller går det under Siemens alt? Hadde vært mer ryddigere hvis BenQ-Siemens fikk sin egen side ja. Det var alt Edit: Produktkategori er det vel det heter Endret 8. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tja. Skal dere lage egen produktside for BenQ-Siemens eller? Eller går det under Siemens alt? Hadde vært mer ryddigere hvis BenQ-Siemens fikk sin egen side ja. Det var alt Edit: Produktkategori er det vel det heter 5724372[/snapback] Vet du om noen telefoner i prisguiden som er lagt inn som enten Siemens, eller BenQ, men som skulle vært Benq-Siemens? Hvis det ikke er det vil den nye produsenten dukke opp så snart det dukker opp en telefon som skal inn. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jævlig bra jobba Scotty, det der likte jeg Hadde tenkt å komme inn hit og si ifra om at de måtte virkelig begynne å legge inn vannkjøling osv, men det later til at du kom meg i forveien. Men, jeg har noen tilskudd til lista di: Innovatek. Edit: I stedet for at Scotty må komme inn her og poste hver gang han savner noe, kan dere ikke heller gi ham en stilling i prisguiden. Tror det ville ha ført til at man ville funnet ALT i prisguiden. Endret 11. mars 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Ah, tusen takk. Jeg må jo ikke ha en slik stilling, med det hadde vært litt interessant. Noen netter når jeg kjeder meg, så kan jeg godt lage noen lange lister med produkter som savnes, som ikke er utgått. Og det eneste jeg savner innen vannkjøling nå er.. •At kategorien kunne kommet på listen på venstre side, tror det er få som vet i det hele tatt at vannkjøling finnes i prisguiden. Selv fant jeg denne kategorien for et par måneder siden. •Vannblokker-harddisk, men det kan jeg lage en liten liste på idag eller i morgen. •Flere komplette sett, men det kan jeg lage en liste for samtidig som det over. •En kjapp en: bytte bilde til radiator kategorien? •Priser, og atter priser. Ser at det er veldig mye 0'er overalt i vannkjøling. Og hvis noen synes at det er flere tynne kategorier så kan jeg godt lage en liste Mvh Scotty Endret 11. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg