Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Hva med en mulighet for å legge inn flere varer og så få svar på hvor totalen blir billigst... ikke bare på én vare...

5522654[/snapback]

Det finnes, funksjonen kalles overraskende nok "handlevogn". ;) På prisguiden kan du logge deg inn på høyresiden (benytt HW-pass, det er brukerkontoen du benytter til forumet), og du kan dermed legge til produkter i handlevognen din. Deretter kan du se hvilke butikker som har alle varene og hvilke som er billigst. Du kan også ha flere forskjellige handlevogner.

5523623[/snapback]

Geezzz, hadde noen tenkt på det før.... :blush::blush::blush:

Utolig hva man kan få med seg hvis man leser alt... :roll::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ta en kikk her.

Der ser dere pris på den blokken, right ?

Det vil vel tilsi at en butikk har den inne til den prisen, right ?

Logikken i det hele forsvinner når jeg jeg trykker på blokken og ingen butikker kommer frem.

Litt merkelig er det også at komplett(for å ta et eksempel) har masse vannblokker inne, men prisguiden deres ikke finner en eneste vannblokk i norske nettbutikker.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Link

En merkelig feil som oppstår når du søker etter en socket 939, og velger nei for dobbelkjerne.

Da kommer det ikke opp en eneste en!

Velger man "Alle" på dobbelkjerne, så kommer enkel- og dobbelkjerne opp.

Edit:

Enda en feil:

Link til produktsøk

Søker jeg etter xd-kort(alle størrelser) finner jeg opptil 1gb.

Velger jeg å søke etter 1gb brikker av nevnte sort, finner jeg ikke noen ting.

:hmm:

Edit2:

Når skal vi forresten ha mulighet til å søk etter cpu'er som bruker et visst antall watt ?

(ser muligheten er der, men ingen verdier èn kan velge)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis jeg søker etter grafikkort av typen x1900xt og velger ikke støtte for crossfire, så får jeg ikke opp et eneste kort.

Siden jeg ikke har så mye greie på de nyeste til ati, så antar jeg da at alle x1900xt kort har[b/b] cf-støtte.

Går jeg inn på detaljer finnes det ingen "rute" for crossfire, men sli derimot(antar da at dette betyr cf på ati sitt "språk").

Hvis det er slik, burde da ruten være merket av(men det er den ikke).

link

Fikses ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...