Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

("Flyttet fra "Webshoper")

Jeg skulle selv ønske det var en funksjon som under "Harddisker -> Avansert søk" het "Finn beste GB/kr", ev. at dette var et sorteringskriterium. Vurderer nemlig selv å prøve scripte dette i perl, men det kan da umulig være noe stress for hw.no å legge til en slik funksjon? Man har jo priser, størrelse, etc. i databasen.

Man kan f.eks. lage en funksjon som finner beste pris i hver kategori (80, 120, 200, etc) og så sammenligner dem.

 

Andre avanserte funksjoner kan også tenkes i andre kategorier:

Grafikkort : 3dMark per krone (ut i fra hw.nos tester, ev. gjennomsnitt fra brukerdata om kortet ikke er testet)

Ram: MB per krone i forskjellige kategorier.

 

Tenk hvor digg det hadde vært om man f.eks. kunne tagge et produkt og få beskjed på mail når produktet kom under en gitt prisgrense.

E.l.: Få beskjed når GB/kr nivået har gått under <gitt nivå>, med navn og link til produktet. Så kunne jeg endelig slutte og henge på produktguiden hver uke...

 

edit: skriveleif

Endret av 8086
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

morn..

på forsiden av Prisguiden så er det noe som har irritert meg en stund..

det står "populære kategorier" ikke sant..

4 bilder..

 

under cpu står det bla. bla

harddisk: IBM, Seagate... herregud.. ingen som søker etter IBM harddisker lengere..

HK.. abit,Aopen

osv

osv

kan dere få den litt oftere oppdatert.. altså selve "populære" kategorier -plassen

bare en idè :p

Lenke til kommentar
savner at dere legger inn lefdal og elkjøp...

de er ofte billigere enn andre butikker, netbutikker, på noen ting..

i vertfall når de har salg

Vi kunne veldig gjerne også tenke oss å ha med Elkjøp og Lefdal, og har henvendt oss til selskapene flere ganger angående et samarbeid. De har dessvere ikke sagt seg villige til å være med i prisguiden... (i motsetning til de fleste andre nettbutikker her til lands)

 

Motorola E398 og Nokia 9300 Communicator skal være på vei inn i prisguiden i løpet av de nærmeste dagene!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...