rmartin Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 overvåkings kamera til å kople til pc! trådløst! har sett noen som selger dette på qxl. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) iAUDiO4. Da er den lagt til... Klikk her Ang overvåkningskamera... Det ligger noen i webkamera delen. Vet ikke om det er samme "gode" pris som på qxl, men disse funker ihvertfall som de sier Endret 8. desember 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ingen av tingene har priser fra microplex.. Lenke til kommentar
Dagmund Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Cross flow vifte og sidevindu til CoolerMaster Stacker! Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ingen av tingene har priser fra microplex.. Microplex er ikke med i prisguiden ennå. Vi venter på dem. Forhåpentligvis en gang på nyåret er de på plass. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ("Flyttet fra "Webshoper") Jeg skulle selv ønske det var en funksjon som under "Harddisker -> Avansert søk" het "Finn beste GB/kr", ev. at dette var et sorteringskriterium. Vurderer nemlig selv å prøve scripte dette i perl, men det kan da umulig være noe stress for hw.no å legge til en slik funksjon? Man har jo priser, størrelse, etc. i databasen. Man kan f.eks. lage en funksjon som finner beste pris i hver kategori (80, 120, 200, etc) og så sammenligner dem. Andre avanserte funksjoner kan også tenkes i andre kategorier: Grafikkort : 3dMark per krone (ut i fra hw.nos tester, ev. gjennomsnitt fra brukerdata om kortet ikke er testet) Ram: MB per krone i forskjellige kategorier. Tenk hvor digg det hadde vært om man f.eks. kunne tagge et produkt og få beskjed på mail når produktet kom under en gitt prisgrense. E.l.: Få beskjed når GB/kr nivået har gått under <gitt nivå>, med navn og link til produktet. Så kunne jeg endelig slutte og henge på produktguiden hver uke... edit: skriveleif Endret 11. desember 2004 av 8086 Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 varer fra microplex Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 varer fra microplex Som SEC44 sa: Microplex er ikke med i prisguiden ennå. Vi venter på dem. Forhåpentligvis en gang på nyåret er de på plass. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 savner mange lianli kabinett. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) savner mange lianli kabinett. Her må jeg si meg enig. Mange Lian Li-kabinetter som ikke selges kun på Microplex, men som likevel ikke er i prisguiden. Men spesifikt vil jeg fjerne ha inn PC6070A og PC6070B i prisguiden. Endret 21. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 savner mange lianli kabinett. Her må jeg si meg enig. Mange Lian Li-kabinetter som ikke selges kun på Microplex, men som likevel ikke er i prisguiden. Men spesifikt vil jeg fjerne ha inn PC6070A og PC6070B i prisguiden. hepp Og hepp Lenke til kommentar
Valent Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 morn.. på forsiden av Prisguiden så er det noe som har irritert meg en stund.. det står "populære kategorier" ikke sant.. 4 bilder.. under cpu står det bla. bla harddisk: IBM, Seagate... herregud.. ingen som søker etter IBM harddisker lengere.. HK.. abit,Aopen osv osv kan dere få den litt oftere oppdatert.. altså selve "populære" kategorier -plassen bare en idè Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 IBM er nå borte. Byttet ut med WD. Takk for tipset. Lenke til kommentar
bordvikern Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 JA. Savner motorola E398 der. Driver å lurer på om jeg skal kjøpe mobilen. Hadde dere tatt en test av mobilen også ville det vært helt toppers. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 savner at dere legger inn lefdal og elkjøp... de er ofte billigere enn andre butikker, netbutikker, på noen ting.. i vertfall når de har salg Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 savner at dere legger inn lefdal og elkjøp... de er ofte billigere enn andre butikker, netbutikker, på noen ting.. i vertfall når de har salg Vi kunne veldig gjerne også tenke oss å ha med Elkjøp og Lefdal, og har henvendt oss til selskapene flere ganger angående et samarbeid. De har dessvere ikke sagt seg villige til å være med i prisguiden... (i motsetning til de fleste andre nettbutikker her til lands) Motorola E398 og Nokia 9300 Communicator skal være på vei inn i prisguiden i løpet av de nærmeste dagene! Lenke til kommentar
jøran Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Icemat Siberia Headset! (Skal vist være bedre enn PC150!?) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Det er bare 40 PDA'er der. Putt gjerne på litt fler. F. eks: Palmone Palm Tungsten W Og gjerne litt flere søkekriterier på nettverksbiten. Etter at den ble flyttet fra barbara.no har den blitt dårligere rett og slett. Ting som hastighet, godkjente standarder, printerport... Endret 15. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg