Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan fort tolkes feil ja, har selv gått på den blemmen. Det skal være fikset nå. :)

Flott levert! :)

 

...men er ikke dette en smule kosmetisk? Fordi statistisk (+ egen erfaring):

At en person som har misforstått spesifikasjoner tilknyttet en betegnelse, vil sannsynligvis lage en serie feil mht. andre specs på de samme hovedkorta (1 forfatter?).

Jeg sjekka ikke om det var tilfelle her (andre systematiske feil), så kan ikke bekrefte. Bør det vurderes en bedre (?) betegnelse kanskje, eller skyldes feilen skumlesing/slums/høy stressfaktor/mange produkter på kort tid? ;)

 

1 ting til: Legg merke til at det er en gjennomgående feil i PG ang. oppgitt antall USB-porter på hk. Noen oppgis kun med antall eksterne/tilgjengelige fra bakplata (I-O/Shield), mens andre også har med interne.

Det blir som om kun antall eSATA-porter skulle være tilgjengelig på hk... bør det skjerpes litt der?

 

:)

Lenke til kommentar
...men er ikke dette en smule kosmetisk? Fordi statistisk (+ egen erfaring):

At en person som har misforstått spesifikasjoner tilknyttet en betegnelse, vil sannsynligvis lage en serie feil mht. andre specs på de samme hovedkorta (1 forfatter?).

Jeg sjekka ikke om det var tilfelle her (andre systematiske feil), så kan ikke bekrefte. Bør det vurderes en bedre (?) betegnelse kanskje, eller skyldes feilen skumlesing/slums/høy stressfaktor/mange produkter på kort tid? ;)

 

Det skyldes nok en enkel forveksling av "eller" og "og" vil jeg tro, noe som ikke skal gjenta seg. :)

 

1 ting til: Legg merke til at det er en gjennomgående feil i PG ang. oppgitt antall USB-porter på hk. Noen oppgis kun med antall eksterne/tilgjengelige fra bakplata (I-O/Shield), mens andre også har med interne.

Det blir som om kun antall eSATA-porter skulle være tilgjengelig på hk... bør det skjerpes litt der?

 

Sant det, kan være fort å bli forvirret om det skal legges inn for både interne og eksterne, eller kun interne slik det er (enkelte butikker/produsenter var ikke alltid flinke til å skille på dette før heller, men virker som om de er bedre på det nå). PG skal være så presis som mulig, så alt som er feil må jo skjerpes. Det er derfor det er så bra med observante brukere som kan røske oss litt i ørene. Optimalt sett bør vi få det luket vekk slik at det ikke er nødvendig. :)

 

Ellers, de fire HK'ene som ble nevnt over er lagt inn (men må litt flere detaljer lagt til, skal ordne på dette på morgenkvisten om ingen kommer meg i forkjøpet). Ser ikke ut til at de er å finne i butikkene enda, men de kommer nok snart.

Lenke til kommentar

Enten er det:

 

A) Et kommende produkt/Ventet produkt som allerede er lansert

B) Et produkt som er utgått, men glemt å/ikke endre(t) "status" på.

C) Et produkt med en prisfeil (Den finner ikke priser).

D) Dette produktet/denne produktlinjen mangler i prislisten fra butikken.

 

Det finnes antageligvis et par andre grunner også, men er disse jeg kommer på "on the fly".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...