Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, Panasonic AG-HMC151 er fortsatt ikke lagt til i guiden.

Vet ikke hva jeg skal si jeg...

Som jeg sa, det hjelper ikke å klage her da ingen fra akam titter innom. Det beste er å sende en mail til akam med tipset. Det meste annet er tatt. Jeg har ikke tenkt til å forklare dette til deg igjen. 

 

Nå har jeg lagt den ut på to forskjellige interne "utlysninger", så får vi se.

Endret av Expired product
Lenke til kommentar

Siden førsteposten er mye blitt forandret, og vi vanlige medarbeidere har ingen moderatorkrefter til å forandre førsteposten. Det er riktig at det meste burde havne her - og i grunn kan det, men det kan i tilfeller føre til ekstraarbeid. Misforstå meg rett, vi er meget, meget takknemmlige for tips, og ser gjerne at de fortsetter å komme. Som sagt blir alt tatt, før eller siden. Et enkelttilfelle som dette kan skje, og jeg ser gjerne at dere har forståelse for slikt. (Signaturen min fremgår som alltid. Innlegget er like uoffisielt som alltid, og er mine egne meninger, og ikke en offisiell uttalelse på vegne av prisguide.no).

-------------------------------

 

ekwathne: https://prisguiden.no/product.php?productId=102843

Lenke til kommentar
blir det for bredt å be om f.eks gitarer og musikkinstrumenter?

 

Jeg er faktisk i gang med en kategori for musikkinstrumenter! Den er ikke ferdig og er ikke plassert i noen hovedkategori ennå, men den er tilgjengelig her: https://prisguiden.no/musikkinstrumenter.html.

 

Her er vi begrenset til kun å legge inn informasjon om produkter noen av butikkene i prisgiuden fører eller som noen av sidene i tek.no-nettverket omtaler. Så om noen har noen tips til musikkinstrumenter som skal inn i prisguiden eller forespørsler om spesifikasjonsfelter som bør være med osv., så send det gjerne til med på PM eller på [email protected], så skal jeg få se hva jeg får gjort. Foreløpig er den ganske spinkel og omfatter kun enkelte synther/workstations og el-pianoer, men enkelte nettbutikker fører også noen gitarer og slikt.. Så jeg får se hva det blir til etter hvert. :) Om kategorien blir ordentlig bra, er det heller ikke umulig at noen andre musikknettbutikker ønsker å være med i prisguiden og vise prisene sine her, men det får vi ta som det kommer.

 

EDIT: Kan nevne at en ordentlig musikknettbutikk vi har med per i dag, er Procom Music.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar

Hei,

 

Må bare klargjøre et par ting:

Det er denne tråden som skal brukes til tips, ikke tidligere postet e-post. Vi vurderer å opprette en tipskanal, antagelig e-post, men inntil videre vennligst bruk denne tråden.

 

En annen ting, private meldinger via forumet til meg angående Prisguide.no vil ikke bli besvart. Dersom du har spørsmål / tilbakemeldinger vennligst bruk [email protected]

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...