Registrert Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den meny linjen nederst og alle iconene på skrivebordet ble bare borte :/ Jeg må bruke Ctrl-alt-del og skrive inn alle oppgavene jeg vil starte, å starte explorer,exe gjør bare så jeg ser meny linjen i 1 sec og så blir den borte, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den meny linjen nederst og alle iconene på skrivebordet ble bare borte :/ Jeg må bruke Ctrl-alt-del og skrive inn alle oppgavene jeg vil starte, å starte explorer,exe gjør bare så jeg ser meny linjen i 1 sec og så blir den borte, hva kan jeg gjøre? 6268113[/snapback] hmm, hadde samme problem en gang, fant ikke ut av det, men en ny installering av windows hjelper Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Ikke faen om jeg reinstalerer windows pga dette, gjort det alt for mange ganger i år :/ Netopp ferdig med examen og så kommer jeg hjem til dette :/ på MSN må jeg bruke alt-tab for å se om hvem som svarer :/ HJELP! Lenke til kommentar
playahead Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du har jo ikke gitt så mange detaljer, f ex operativsystem osv. Det kan jo være så mye. Får du ingen feilmelding? Noen ting du kan gjøre: 1. Sørge for å ha alle Windows Updates. 2. Kjøre full virus kontroll med oppdaterte definisjoner. 3. Kjøre adware/spyware kontroll, f.eks adaware, spyboot search & destroy, Windows defender osv. Om du har XP kan du som siste løsning før reisntal prøve XP repair. -> HER Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Last ned Hijackthis fra min signatur, scan til en loggfil, lim inn loggen her. Da ser vi hva du har fått, og kan gi råd videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå