Tyrian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Har en utrolig plagsom operatør logo på min SE K600i som jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt. Er det noen steder jeg kan bestille en "blank" logo ? N Telenor og Tele2 logoen er mitt i trynet på den nye dama mi hehe På forhånd takk Lenke til kommentar
zica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Har en utrolig plagsom operatør logo på min SE K600i som jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt. Er det noen steder jeg kan bestille en "blank" logo ? N Telenor og Tele2 logoen er mitt i trynet på den nye dama mi hehe På forhånd takk 6268006[/snapback] Finnes mange tråder ang. dette allerede, men du får nok ikke fjernet operatørlogo hos SE. Lenke til kommentar
Tyrian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Har en utrolig plagsom operatør logo på min SE K600i som jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt. Er det noen steder jeg kan bestille en "blank" logo ? N Telenor og Tele2 logoen er mitt i trynet på den nye dama mi hehe På forhånd takk 6268006[/snapback] Finnes mange tråder ang. dette allerede, men du får nok ikke fjernet operatørlogo hos SE. 6268689[/snapback] ok , takker for raskt svar. Tyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå