L@sse Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dette er ikke et spørsmål om når du har lyst til å dø, men om når du kommer til å dø. Testen finner du her, og baserer seg ikke i følge ITavisen.no på hokus pokus. Jeg vet når jeg skal dø - nemlig når jeg er 78 år Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Haha, tok den for noen timer siden (link på itavisen trur jeg det var) Jeg blir 87 år Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg kommer til å dø 78 år gammel, regner med at jeg tar selvmord i en alder av 77 år da Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 It is estimated that you will die at the age of 68 Years Old. :| Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg blir 75. Det er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 It is estimated that you will die at the age of 81 Years Old. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fikk 76 år, jeg. Lurer egentlig på hvordan folk i dag ter seg når de havner på gamlehjem, m.t.p. PC o.l. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 55 år .. ja ja, funker for min del det Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 I følge testen blir jeg 75 år. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 It is estimated that you will die at the age of 74 Years Old. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Vetle's Death Forecast: It is estimated that you will die at the age of 77 Years Old. Ganske fornøyd med den. Dette er svarene jeg ga: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Below is a summary of the answers you gave us:Where did you grow up? Other Country What is your gender? Male Do you have a physical exam each year? No Did your grandparents live to age 85+ ? My granparents are still alive and under 85 so this does not apply to me Do you live alone (pets do not count)? No, I live with my parents Daily brain exercise, like puzzles, games, learning? Yes, I am still in school Daily aerobic exercise like jogging, biking, treadmill, or swimming? Yes Balanced diet of fruit, vegetables, and whole grains? No Do you smoke? No, I have never been a smoker and am not around smokers Do you own a a dog or cat? Yes Use stress management (meditation, yoga, quiet time, spas)? No How do you get to work? Ride bike to work Ever had elective cosmetic surgery (not from an accident or medical problem)? No Have you ever been addicted to drugs or alcohol? No Family history of heart disease or cancer prior to age 50? No Family history of obesity, diabetes, or depression? No Are you overweight? No, I am at a healthy weight How often do you brush your teeth and floss? Every two days or less How much time do you spend in the sun (without sunblock) Some Do you have high blood pressure? No Do you have high cholesterol? No Do you always wear a seatbelt? Yes Do you have health insurance? No Do you own a gun? No How much sleep do you get per night on average? More than 6 hours Are you generally a happy person? Yes Endret 8. juni 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja blir 76 år ifølge testen.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 77 år her 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 82 år blir jeg. Jeg lever ikke lenger lenger enn 40 uansett, så testen er BS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå