Mrwonders Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har du gode forslag til denne kretsen, legg det inn her. Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? 6267842[/snapback] signalene kommer frå lysbryter kretsen Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? 6267842[/snapback] signalene kommer frå lysbryter kretsen 6267854[/snapback] var ikke akkurat det jeg spurte om her, jeg vil vite hvor signalet går fra "inn" og helt til "høytaleren". Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? 6267842[/snapback] signalene kommer frå lysbryter kretsen 6267854[/snapback] var ikke akkurat det jeg spurte om her, jeg vil vite hvor signalet går fra "inn" og helt til "høytaleren". 6267867[/snapback] det er no vel bare å følge linjene vel Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? 6267842[/snapback] signalene kommer frå lysbryter kretsen 6267854[/snapback] var ikke akkurat det jeg spurte om her, jeg vil vite hvor signalet går fra "inn" og helt til "høytaleren". 6267867[/snapback] det er no vel bare å følge linjene vel 6267891[/snapback] ok? hvis det er så lett, kan du ikke bare skrive hvilken vei hele saken går? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ok.... Hvor kommer signalet fra som går inn på høytaleren?? Skjønner at det kommer fra det pungtet der hvor det står "Inn" på skjemaet. Men kan ingen forklare meg hvor signalet går igjennom hele kretsen?? 6267842[/snapback] signalene kommer frå lysbryter kretsen 6267854[/snapback] var ikke akkurat det jeg spurte om her, jeg vil vite hvor signalet går fra "inn" og helt til "høytaleren". 6267867[/snapback] det er no vel bare å følge linjene vel 6267891[/snapback] ok? hvis det er så lett, kan du ikke bare skrive hvilken vei hele saken går? 6267897[/snapback] hehe...trur nok du har skjønt det på den tiden eg bruker å skrive det ned..hehe.... Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 nope... har fundert på det i mange timer.... Lenke til kommentar
Sorloth Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er det ikkje slik at når lysbrytar kretsen får inn 2ms. då lyser det så fort at det ikkje vil blinke men bare lyse..? og når den får 1ms in då vil det ikkje lyse..? (veit ikkje heilt kvifor det men må jo være det.:?) Lenke til kommentar
litland Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nokon som har ei teikning evt. god forklaring på korleis U1:A og U1:B verkar? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er det ikkje slik at når lysbrytar kretsen får inn 2ms. då lyser det så fort at det ikkje vil blinke men bare lyse..? og når den får 1ms in då vil det ikkje lyse..? (veit ikkje heilt kvifor det men må jo være det.:?) 6267963[/snapback] 1 ms er så lite at den rekker ikkje fram til U1:D at lampene ikkje lyser! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 nokon som kan foretelle meg korleis RV2 kan styre hastigheten på sirena??? Lenke til kommentar
Salami Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det ingen som kan forklare hvordan den fungerer? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det styres mest sanynlig med den astabile vipperen Lenke til kommentar
Fawk3 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det styres mest sanynlig med den astabile vipperen 6268914[/snapback] du mener vell den monostabile vippen? Hvor er den astabile isåfall! Lenke til kommentar
_Bajazz_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det styres mest sanynlig med den astabile vipperen 6268914[/snapback] hvis du finner en astabil vippe på effektforsterekeren er du flink spør du meg... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jaja;)men kan hende vi skal kople det på eller noe;)ole sa det kunne hende:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå