Houston Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker VB editoren ved siden av Excel osv. Men jeg får ikke scrollet opp og ned i kodevinduet med hjulet på musa. I alle andre vinduer og programmer går det bra... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Houston Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg får det fortsatt ikke til å fungere, har nå prøvd begge metodene... Det kommer ikke opp noen addin i add-in-manageren Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har du følgt instruksjonene til punkt og prikke? Husk at du må registerere DLL-filen samt restarte VB. Lenke til kommentar
Houston Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Ja jeg har gjort det nøyaktig som det står. Ikke snakk om å finne den igjen i manageren... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Merkelig ... Dersom ikke MSDN kan hjelpe deg, så kan i hvert fall ikke jeg gjøre det. Men i hvert fall, det kan jo tenkes du må reinstallere VB6 (eller i det minste reboote). Hvem vet? Endret 8. juni 2006 av aadnk Lenke til kommentar
Houston Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Joda jeg fant feilen ved 2.gangs forsøk.... La oss ikke snakke om det... Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå